Sitten kun hyökkäyksen osalta saikkutupa tyhjä ja tuohon vielä sentteri sisään niin kovat on paikat Hölöllä kasata ketjut
Mä käyttäisin pikemminkin sanaa palikat.Sitten kun hyökkäyksen osalta saikkutupa tyhjä ja tuohon vielä sentteri sisään niin kovat on paikat Hölöllä kasata ketjut
Mitä sä höpötät?Olisiko kuitenkin niin, että valmennus tietäisi meitä forumilaisia paremmin, mitkä on kunkin pelaajan vahvuudet ja potentiaali, mitkä ovat syyt jonkun pelaajan vaisun kauden/esityksen takana ja mikä on porukan sisäinen tahtotila, me-henki ym (Meskanen, Ratinen, Borg, Klingborg ym)
Varsinkin edellisen jälkeen. Tuntui, että edellinen sai aikaiseksi vain kannattajien syyttämisen paineista. Olisi varmaan halunnut pelata tyhjille katsomoille mieluummin.Paras (/sopivin) mahdollinen valmentaja, jonka Ilves tähän tilanteeseen saattoi saada.
Edellinen nosti asioita valoon, nykyinen korjaa niitä.Varsinkin edellisen jälkeen. Tuntui, että edellinen sai aikaiseksi vain kannattajien syyttämisen paineista. Olisi varmaan halunnut pelata tyhjille katsomoille mieluummin.
Juu jätti kättelemättä koska liiton pahvi painoi taskussa.Pennanen oli hyvä koutsi ipalle jonka pasmat sotki sitten liitto ja sen takia mestaruus jäi haaveksi vielä muuten uskoisin että odotus olisi päättynyt mutta pendo jätti hyvän perinnön Hölölle. Miettikää että jos pendoa ei olisi ollut niin oltaisiko tässä tämmöisessä tilanteessa? Itse en usko.
Hölön suusta suoraan esim. Ilvestyskirjasta: "Täällä kysyttiin multakin ihan ihmeellisiä asioita, esim. huoltaja tuli kysymään saako kokoonpanon ulkopuolella ollut pelaaja tulla koppiin pelipäivänä"Pennanen oli hyvä koutsi ipalle jonka pasmat sotki sitten liitto ja sen takia mestaruus jäi haaveksi vielä muuten uskoisin että odotus olisi päättynyt mutta pendo jätti hyvän perinnön Hölölle. Miettikää että jos pendoa ei olisi ollut niin oltaisiko tässä tämmöisessä tilanteessa? Itse en usko.
Tää on huippu, miten Pendon aikana todella moni pelaaja pelasi elämänsä kauden ja meni eteenpäin urallaan?Hölön suusta suoraan esim. Ilvestyskirjasta: "Täällä kysyttiin multakin ihan ihmeellisiä asioita, esim. huoltaja tuli kysymään saako kokoonpanon ulkopuolella ollut pelaaja tulla koppiin pelipäivänä"
Siihen lisäksi Pendon ihanat Toronto-vertaukset ja kättelemättä jättämiset.
Varmasti osittain sai vietyä ammattimaisempaan suuntaan asioita, mutta kaikesta jäi kuva siitä, että myrkytti ja ankeutti pelaajien henkisen puolen ja syytti siitä kannattajia, jotka peliin tulemalla mahdollistaa sitä asiaa. Viihdebisnekseen kuuluu paineet ja niiden sietokyky.
Mutta Hölön aikana on me. Ei ole mitään ulkopuolisia kavereita, vaan me. Jokaisella on rooli joukkueessa.
Voi vittu.Pennanen oli hyvä koutsi ipalle jonka pasmat sotki sitten liitto ja sen takia mestaruus jäi haaveksi vielä muuten uskoisin että odotus olisi päättynyt mutta pendo jätti hyvän perinnön Hölölle. Miettikää että jos pendoa ei olisi ollut niin oltaisiko tässä tämmöisessä tilanteessa? Itse en usko.