Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Olen samoilla linjoilla. Joka koutsi tuota tekee jollain eri tyylillä. Niemelää yleisesti (tääläkin) pidettiin aika itkupillinä Pelsun peräsimessä.Okei, itse näen asian vähän erilailla.
Mutta ylipäätään, vaikutettiin tai ei, niin kyllä minua vituttaisi sen kaltaiset itkemiset mitä Marjamäki silloin piti, vaikka ne kuinka hyödyttäisivät omaa joukkuetta. Tuosta Grönborgin touhusta nyt puhumattakaan.
Itse asiassa sanoin jo silloin kun Niemelän tulo selvisi, että toivottavasti ei Ilveksessä jouduta ikinä kuunteleen niitä "mää en saa puhua mitään kiukutteluja", esimerkkinä.
Tarkoitan sitä, että tässä on tietenkin eri näkökulmia, eikä mikään ole väärä, mutta oma mielipiteeni on, että jos ilman marjamäkeläisläisiä tai gröönborgilaisia rutinoita ei voiteta, niin ollaan sitten voittamatta. Asiallinen (ja joskus tiukkakin) keskustelu on kokonaan toinen juttu.
Tälle kaudelle on ottanut tuon linjan ja tyylin eri kautta, esim. Kuinka harmitteli Merikiven puolesta sitä miten joukkue ei saa ylivoimaa vaikka Merikivi tekee isosti hommia sitä varten.
Kukin tyylillään, sitä itkua ei tosin kukaan jaksa kuunnella.