Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

yellowgreen

Luottopelaaja
Lööke siitä nahinasta lähti Eemelin perästä pois kaukalosta, että josko hänelle sitten olisi jotain sattunut?
Siitä ohjas tuomarit ensin Lassilan, sitten Supin ja sitten Lööke lähti siitä myös, mutta pueskeli siinä hanskoja, eikä näyttänyt siltä, että mitenkään olisi loukkaantunut. Sen verran katsoin vielä uudelleen, että maassa on Lööke, mutta nousee sieltä kyllä ihan ehjän näköisenä ja jää siihen vielä painimaan jotain jyppiläistä irti Männystä.
Kaikki kuusi viimeisenä jäällä ollutta näytti kyllä ihan ehjältä.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Siitä ohjas tuomarit ensin Lassilan, sitten Supin ja sitten Lööke lähti siitä myös, mutta pueskeli siinä hanskoja, eikä näyttänyt siltä, että mitenkään olisi loukkaantunut. Sen verran katsoin vielä uudelleen, että maassa on Lööke, mutta nousee sieltä kyllä ihan ehjän näköisenä ja jää siihen vielä painimaan jotain jyppiläistä irti Männystä.
Kaikki kuusi viimeisenä jäällä ollutta näytti kyllä ihan ehjältä.
Joo ihmettelen vaan että Lööke siitä lähti kun ei mitään kymppiä saanut.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Eikös tuolla lähde kaikki sieltä päädystä ulos? Ei jäänyt tosin kättelyille.
Jep, sitä kättelyttä jättämistä siinä ihmettelen. Eihän siitä voi vapautua muusta kuin hyvästä syystä?

yellowgreen

Luottopelaaja
Juuri ennen lähtöään Lööke piteli vasemmassa kädessään hanskassa mailaa ja vielä tökki oikealla kaveria. Lähti oikealla kädellä naamaansa pyyhkien ja sitten laittoi hanskaa takaisin käteen. Vaikea nähdä, että olisi ottanut mitään luistinosumaa ainakaan siinä.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Juuri ennen lähtöään Lööke piteli vasemmassa kädessään hanskassa mailaa ja vielä tökki oikealla kaveria. Lähti oikealla kädellä naamaansa pyyhkien ja sitten laittoi hanskaa takaisin käteen. Vaikea nähdä, että olisi ottanut mitään luistinosumaa ainakaan siinä.
Jeps. Ei tähän taideta saada selvyyttä tänään.

yellowgreen

Luottopelaaja
Jep, sitä kättelyttä jättämistä siinä ihmettelen. Eihän siitä voi vapautua muusta kuin hyvästä syystä?
Toisaalta Mäntyä ei laiteta ulos kentältä siinä, vaan menee kättelyiden suuntaan, eikö Lööken ja Supin perään, vaikka Mänty sai kympin. Ehkä sirkustirehtööreillä meni kaverit sekaisin siinä.

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Ei tiennyt käytäntöä?
Ehkä Lööke kävi henkilökohtaisesti kättelemässä sitten pukukopissa JYPin joukkueen jälkikäteen.

Toisaalta Mäntyä ei laiteta ulos kentältä siinä, vaan menee kättelyiden suuntaan, eikö Lööken ja Supin perään, vaikka Mänty sai kympin. Ehkä sirkustirehtööreillä meni kaverit sekaisin siinä.
Joo, varmaan tuli muutenkin sekaisin olleille tuomareille vähän lisää virheitä. Sellaista sattuu.

King Marek

Vakiokokoonpanossa
Mä toivon, että Tommilla on joku jolle puhua tästä omasta täysin epäonnistuneesta työpäivästä. Siinä on turha syytellä tuomareita yhtään milläänlailla, kun itse on isoin lampaanperse koko joukkueesta. Hän ei pystynyt mitenkään valmistamaan joukkuettä tähän jo etukäteen vaikeaan peliin eilisen jälkeen, näissä hetkissä juuri sitä valmennuusta mitataan ja tänään Niemelä epäonnistui täysin tässä. Tommin on hyvä katsoa Raipen lehdistötilaisuus ja ottaa mallia, eikä tulla tämmösillä turhuuksilla selitteleen tuomareista, kun itse on vetänyt ihan vihkoon.

yellowgreen

Luottopelaaja
Mä toivon, että Tommilla on joku jolle puhua tästä omasta täysin epäonnistuneesta työpäivästä. Siinä on turha syytellä tuomareita yhtään milläänlailla, kun itse on isoin lampaanperse koko joukkueesta. Hän ei pystynyt mitenkään valmistamaan joukkuettä tähän jo etukäteen vaikeaan peliin eilisen jälkeen, näissä hetkissä juuri sitä valmennuusta mitataan ja tänään Niemelä epäonnistui täysin tässä. Tommin on hyvä katsoa Raipen lehdistötilaisuus ja ottaa mallia, eikä tulla tämmösillä turhuuksilla selitteleen tuomareista, kun itse on vetänyt ihan vihkoon.
Ei ole valmentajan tehtävä valmistella pelaajat peliin. Valmistautiminen on pelaajien vastuulla tällä tasolla.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Eijän Hölö tuomareiden taakse mennyt. Sanoi vain, että oli huono ilta heiltä. Tottahan puhui mutta sanoi juuri sitä että se on heidän tehtävä auttaa pelaajia.

yellowgreen

Luottopelaaja
Asia selvä ehkä Raipe on väärässä. Mutta tänään on turha Niemelän sanallakaan puhua tuomareista, kun oma tekeminen on löysää paskaa.
No itse asiassa kyllä tänään jos joskus pitää puhua tuomareista kun olivat aivan paskoja.

Ja antoi se palautetta omastakin tekemisestä. Että heidän staffina pitää auttaa pelaajia parempaan asenteeseen näihin. Vai miten muotoilikaan.

Jos jostain etsittävä vikaa, niin Hölön mahdolliseksi virheeksi lasken liian kovan rotaation tähän peliin.

Tiedossa oli ulospuhalluksen mahdollisuus, JYPin kuolemanpeli-tilanne ja meidän asennevika Lahdessa oli selvää. Svejkovskyn ymmärrän jotenkin, kun toipunut vasta. Olisin kuitenkin itse laittanut tähän "parhaat pelaamaan" ja O'Learyä ja Latvalaa mukaan kokoonpanoon roolipelaajina. Nyt kokoonpanokin ehkä antoi hieman väärää viestiä ennen peliä. Ja olisin peluuttanut Pavlatia tänään ja ratsastanut eilisellä itseluottamuksella.

Roman Božek

Tulokas
Tässä oli oppikirjaesimerkki kirjoituksesta, jossa kuvitellaan oltavan kriittisiä ja päädytään tahtomattaan toistuvasti todistamaan omaa hönöyttä ja koleaa sisäistä elämää.

• Tykkää
Reactions: GNR

Hanrahan

Rivipelaaja
Jos jostain etsittävä vikaa, niin Hölön mahdolliseksi virheeksi lasken liian kovan rotaation tähän peliin.

Olisin kuitenkin itse laittanut tähän "parhaat pelaamaan" ja O'Learyä ja Latvalaa mukaan kokoonpanoon roolipelaajina.
Toki saattoi myös olla, että suunnitelmat menivät Hölöstä riippumattomista syistä uusiksi. Ilves+ kerrottiin, että O. Kos joutui tekemään u-käännöksen matkalla U20-peliin Lappeenrantaan. Tähän kun yhdistetään Kappe sentterinä, niin ilmeisesti Mike kipeenä tai jotain?

Ode olis kyllä sopinut tuohonkin peliin, mutta eipä hänenkään pelikuntoisuutensa tämän illan osalta ole yleisessä tiedossa. Todennäköisesti kuitenkin rotaatiossa.

Soho

Tähtipelaaja
Toki saattoi myös olla, että suunnitelmat menivät Hölöstä riippumattomista syistä uusiksi. Ilves+ kerrottiin, että O. Kos joutui tekemään u-käännöksen matkalla U20-peliin Lappeenrantaan. Tähän kun yhdistetään Kappe sentterinä, niin ilmeisesti Mike kipeenä tai jotain?

Ode olis kyllä sopinut tuohonkin peliin, mutta eipä hänenkään pelikuntoisuutensa tämän illan osalta ole yleisessä tiedossa. Todennäköisesti kuitenkin rotaatiossa.
Joo siltähän toi kuulostaa, että O'Leary putosi eilisen jälkeen. Olikin ainoa "rotaatio" joka ainakin itseäni hiukan ihmetytti ennen peliä.

yellowgreen

Luottopelaaja

Mulla on mennyt tämä tieto ohi. Eilen ei ainakaan kesken pelin tippunut, normaalisti oli loppukättelyissä.
Toivottavasti ei mitään kummempaa kuitenkaan, että olisi tiistaina jo pelikunnossa.

Eli sitäkään etsimällä etsittyä virhettä ei nyt voida laittaa Hölön piikkiin.