• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

yellowgreen

Luottopelaaja
Tuo elekieli toisen pelin presssissä on kyllä jotain huikeaa. Pastilli suussa, aivan uskomattoman rennosti kertoo pelistä joka ei todellakaan ollut paras meiltä mutta voitto tuli taas siitä huolimatta. Ja siinä kohtaa kun Grönborg alkaa perinteisen tuomariporun niin väitän että meinaa jopa alkaa nauramaan.
Mun lemppari oli kun sano et otetaan rennosti välipäivät ja Grönborg omalla vuorollaan jotain kouluttaa siinä, että ei Tommikaan rennosti ota, kukaan ota rennosti, niin Hölön katse on kyllä 10/10 :D

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Tuo elekieli toisen pelin presssissä on kyllä jotain huikeaa. Pastilli suussa, aivan uskomattoman rennosti kertoo pelistä joka ei todellakaan ollut paras meiltä mutta voitto tuli taas siitä huolimatta. Ja siinä kohtaa kun Grönborg alkaa perinteisen tuomariporun niin väitän että meinaa jopa alkaa nauramaan.

Itse en kyllä hirveästi arvosta tuota tapaa puhua pastilli suussa. Kun huusin Grönborgin suhteen käytöstapojen perään, tasapuolisuuden vuoksi huudetaan nyt Hölöllekin. Ei ole iso teko imeskellä pastilli ennen lehdistötilaisuutta tai vasta sen jälkeen.

Se siitä. Muuten Hölön esiintyminen lehdistötilaisuuksissa on vakuuttavaa. Tuo, että vielä kääntää puheet suomeksi on iso juttu. Kukaan muu valmentajista ei sitä tee, eikä siihen nyt periaatteellista tarvetta olekaan. Tilaisuushan on lehdistötilaisuus ja me katsojat emme ole sen ensisijainen kohderyhmä; Hölö kuitenkin samalla siis kunnioittaa vastapuolta sekä kuuntelijoita. Hölö on myös jokaisessa häviöpelissäkin kehunut vastustajaa ja onnitellut voitosta. Ei paljoa näy tätäkään muilta.

Vakuuttavaa tekemistä elekielellisesti ja puheellisesti.

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Itse en kyllä hirveästi arvosta tuota tapaa puhua pastilli suussa. Kun huusin Grönborgin suhteen käytöstapojen perään, tasapuolisuuden vuoksi huudetaan nyt Hölöllekin. Ei ole iso teko imeskellä pastilli ennen lehdistötilaisuutta tai vasta sen jälkeen.

Joo tämä on ehdottoman hyvä huomio, mutta itse koin tuon tiettynä rentoutena ja huolettomuutena. Mielestäni olemme suhteellisen oikealla tiellä jos negatiivinen asia päävalmentajassamme on hänen suussaan oleva pastilli.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Jossain pelissä lensi ne mynthonit suusta pitkin vaihtopenkkiä kun huusi tuomareille jotain :D

Vovlo

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Jossain pelissä lensi ne mynthonit suusta pitkin vaihtopenkkiä kun huusi tuomareille jotain :D
Taisi olla siinä KalPa kotiottelussa, olisiko siitä sitten ollut kyse kun se KalPan voittomaali hyväksyttiin. Ja oli kyllä oikeassakin siinä asiassa niin katsojatkin tietää kun mynthonit tippuu niin ollaan asian päällä.

Puujalka

Luottopelaaja
Miten Hölön kanssa edes voisi pelätä häviämistä? Tulee itsellenikin tappiopelin jälkeisestä pressistä fiilis, kuin kuuluisi porukkaan, mies ilmoittaa hymyillen miten asiat on ja miten ne kokee, lähtee itseltäkin aina vitutukset ja pelot kauas pois kun tätä herraa katselee.

Nyt aletaan mittaamaan kuitenkin todella sitä selkärankaa, huomenna 3-0 ja voidaan hengittää taas vähän helpommin, 2-1 ja punnitaan kestääkö pumppu painetta, jännää!

Hawk22

Vakiokokoonpanossa
Miten Hölön kanssa edes voisi pelätä häviämistä? Tulee itsellenikin tappiopelin jälkeisestä pressistä fiilis, kuin kuuluisi porukkaan, mies ilmoittaa hymyillen miten asiat on ja miten ne kokee, lähtee itseltäkin aina vitutukset ja pelot kauas pois kun tätä herraa katselee.

Nyt aletaan mittaamaan kuitenkin todella sitä selkärankaa, huomenna 3-0 ja voidaan hengittää taas vähän helpommin, 2-1 ja punnitaan kestääkö pumppu painetta, jännää!
Täyttä asiaa, mutta nostan esiin vielä yhden asian minkä myös Hölö on tuonut. Ilvestyskirjassa Hintsanen taisi puhua siitä kun "me tehdään maali" tai jotain vastaavaa ja naureskeli, että kuulostaa ihan siltä kun hänkin olisi siellä pelaamassa. Hölö tähän tyynesti sanoi, että niin pitääkin puhua meistä, eikä hänkään siellä ole tehnyt peleissä vielä pistettäkään.

Normaalisti olen aina ollut täysin sitä vastaan, että joukkueen ulkopuoliset puhuvat "meistä", mutta Hölön käskystä olen nyt viikon verran puhunut meistä.

Hölö on kyllä ollut niin mahtava palkkaus ja tehnyt lyhyessä ajassa todella ison työn nimenomaan yhteisön kunnioittamiseksi ettei sitä oikein pysty edes käsittämään.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Täyttä asiaa, mutta nostan esiin vielä yhden asian minkä myös Hölö on tuonut. Ilvestyskirjassa Hintsanen taisi puhua siitä kun "me tehdään maali" tai jotain vastaavaa ja naureskeli, että kuulostaa ihan siltä kun hänkin olisi siellä pelaamassa. Hölö tähän tyynesti sanoi, että niin pitääkin puhua meistä, eikä hänkään siellä ole tehnyt peleissä vielä pistettäkään.

Normaalisti olen aina ollut täysin sitä vastaan, että joukkueen ulkopuoliset puhuvat "meistä", mutta Hölön käskystä olen nyt viikon verran puhunut meistä.

Hölö on kyllä ollut niin mahtava palkkaus ja tehnyt lyhyessä ajassa todella ison työn nimenomaan yhteisön kunnioittamiseksi ettei sitä oikein pysty edes käsittämään.
Me voitettiin tai jätkät hävisi niinhän se on aina mennyt :)

Itse puhun aina me muodossa, mutta se on enemmän multa tätä Ilves-perhe juttua kun pikku lapsena aloittanut itse Ilveksessä, isä pelannut ja valmentanut Ilveksessä, veljet pelanneet ja valmentaneet Ilveksessä, sisarten lapset pelanneet Ilveksessä, omia lapsia pelaa Ilveksessä. Käytännössä siis koko elämän joko itse ja/tai joku lähisukulainen on pelannut/valmentanut Ilveksessä jotain lajia jollain tasolla ja tämä jatkuu edelleen.

Pahoittelut menipä rankasti OT:n puolelle.

toskala

Tähtipelaaja
Mun lemppari oli kun sano et otetaan rennosti välipäivät ja Grönborg omalla vuorollaan jotain kouluttaa siinä, että ei Tommikaan rennosti ota, kukaan ota rennosti, niin Hölön katse on kyllä 10/10 :D
Hölö on itsekin sanonut että hymyilee aina pelin jälkeen, oli se sitten voitettu tai hävitty, koska tietää sen ärsyttävän vastustajaa. Hyvin näyttää menevän röönborin ihon alle tämä psykologinen sodankäynti.

38 Special

Luottopelaaja
Ja Tobias Haapanen Pirkkalan Pingviini kun sitä ei varmaan muut tiedä kuin maikkarin selostajat…
Topias. En tiedä, mistä Eliteprospects ottaa tuon "youth team" ja miten kasvattiseura edes tarkasti märitellään. Haapanen nyt on kuitenkin pelannut Ilveksessä jo U16 -ikäisenä.

yellowgreen

Luottopelaaja
Niin paljon kun Hölökin selittää aina, että pitää kehittyä ja parantaa, niin tuo lapsekas heittäytyminen on mielestäni jotenkin todella hieno piirre hänessä. Ei ole liian vakava ja vaativa. Pokaalipalasen liimaaminen uusimmalla fiilisvideolla, Hölö eniten innoissaan. Uskon 100% todeksi kun kaikki sanoo, että jengissä on hyvä fiilis. Se vaan välittyy näissä.

Lappa-Juha

Tulokas
Karma ks a bitch, en siis lupaa tai uhoa mitään. Mutta. Onhan tämä nyt ihan järkyttävän paljon mukavampaa kotiyleisölle kuin aikoihin. Meidän joukkue voittaa kotimatseja. Ei ihme, että katsomossa on väkeä. Nyt kelpaa, kun kotiareenassa voitetaan seuraava vierasmatsi. Ai että maistuu kaikkien vuosien jälkeen.