Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

Kahden vuoden päästä Jalo ja Seppä ovat eläkeikäisiä ja siinä vaiheessa tapahtuu varmaan paljon muutoksia.
Juu näinhän tuota on myös spekuloitu.

Yksi mielenkiintoinen asia on myös että tämä nykyinen strategiakausi loppuu 2027. Pian siis pitäisi olla laatimassa uutta, onko mahdollisesti jotain uutta verta jo sitä laatimassa jne. Noh aika näyttää.

Omaankin korvanappiin vinkattiin että jatkopahvi on tehty.

Omaan korvaan tuli luunappi kun yritin asiaa suoraan kysyä. Tässä kohtaa olen kitisijöistä ulisijoiden kanssa yhtä mieltä eli jos Niemelä ei taaskaan riitä, niin finaaliin pääsyn esteenä alkaa olla jo muita rakenteellisia juttuja kuin kulloisenkin huippuvalmentajan palkkaaminen.

Ensiarvoisen tärkeää olisi tietää, onko esimerkiksi Timo Koskelan selkeä linja palkata ulkomaalaisia tässä häkellyttävässä mittakaavassa, myös hallituksen ja toimarin siunaama strategia?

Ensiarvoisen tärkeää olisi tietää, onko esimerkiksi Timo Koskelan selkeä linja palkata ulkomaalaisia tässä häkellyttävässä mittakaavassa, myös hallituksen ja toimarin siunaama strategia?
Siltähän tuo vaikuttaa kun kovasti puhutaan siitä kuuluisasta ”ulkomaalaisten hinta/laatu-suhteesta” seuran suulla.

Vähän luulen, että toimisto on asiasta ja linjasta erilaisia palautteita myös saanut. Se on toki jokaisen oma asia mitä tuosta on mieltä ja se sallittakoon. Täällä se nousee heti tikunnokkaan kuka linjaa hämmästelee tai kyseenalaistaa.

Osaako esim. @Ibrahim Zlatanovic kertoa onko tästä asiasta puhuttu kenties yhtiökokouksessa jollain tasolla?

Jep aivan älytöntä menoa, jos pitää paikkansa, että hölö hölöttää suomeksi, jos puolet pelaajista ei ymmärrä kieltä.
Eikös se ollu niin, että muu valmennus kääntää englanniksi Hölön kuluvan puheen. Viime kaudella toiset pelaajat käänsivät toisilleen.

Takerrutaanko tässä nyt mahdollisesti turhaankin siihen, että on sanottu koppikielen olevan Suomi, mutta kuitenkin on paljon videoita kopista, missä Hölö puhuu joukkueelle englanniksi…?

Viimeksi muokattu:
Takerrutaanjo tässä nyt mahdollisesti turhaankin siihen, että on sanottu koppikielen olevan Suomi, mutta kuitenkin on paljon videoita kopista, missä Hölö puhuu joukkueelle englanniksi…?
Olisihan se ihan vtun tyhmää puhua Suomea kopissa ja yrittää selvittää miten pitäisi pelata ja sitten muutama pelaaja kääntää puhetta, olisi ihan kummeli stories tasoa.

Olisihan se ihan vtun tyhmää puhua Suomea kopissa ja yrittää selvittää miten pitäisi pelata ja sitten muutama pelaaja kääntää puhetta, olisi ihan kummeli stories tasoa.
Se oli minunkin mielestäni hyvin erikoinen kommentti tai linjaus. Miksi sitä ylipäätään pitää kenellekään edes kertoa? Vihtuako se kellekään muulle kuuluu, kunhan asia menee vaan perille, vaikka sitten viittomakielellä. :D

Se oli minunkin mielestäni hyvin erikoinen kommentti tai linjaus. Miksi sitä ylipäätään pitää kenellekään edes kertoa? Vihtuako se kellekään muulle kuuluu, kunhan asia menee vaan perille, vaikka sitten viittomakielellä. :D
Mua vaan lähinnä huvittaa se, että ulkomaisia on noinkin paljon ja se selkeesti valittu linja, mutta sitten arvostetaan kotimaisuutta, että koppikielenä pidetään :D jotenkin nurinkurista.

Sama se siis menee naapurillekin. Haluavat olla mahdollisimman suomalainen ja tamperelainen, mutta sitten vedetään toisella kotimaisella tai englannilla :D

Kukin tyylillään ja tavallaan. Ihan sama se mulle, kunhan meillä viesti menee perille.

Oo huoleti vain. Laiva kääntyi jo.

Kristallipallostako kattoit vai päättely Pulikaani pelin perusteella ?

No jos kolme tappiota tarkoitti, että laiva oli suistunut reitiltään, niin kai samalla logiikalla sitten kaks voittoa on jo kääntänyt kurssin?

(Itse en näe tässä mielessä merkitystä kummallakaan: kolmella tappiolla tai kahdella voitolla).

No jos kolme tappiota tarkoitti, että laiva oli suistunut reitiltään, niin kai samalla logiikalla sitten kaks voittoa on jo kääntänyt kurssin?

(Itse en näe tässä mielessä merkitystä kummallakaan: kolmella tappiolla tai kahdella voitolla).
Kirjottaessani ei ollu voittoa ku Pelikaaneista vasta. Se peli ei varsinaisesti vakuuttanu, mutta Lukko peli oli hitusen parempi mones kohtaa. Tän takia siis kirjoitin noin Lukko pelin jälkeen.

Luotan ja uskon siihen. Ei tuonne Niemelää parempaa tällä hetkellä muutenkaan ole saatavilla. Turha hätiköidä, jatkopahvi julki ja pulinat pois.
Noo meinasin ite ihan pelillistä asiaa. Ei tää valmentajasta kii voi olla, tai siis ehkä tosiaan laiva kääntyi jo.
Vastasin saman jo toisaalla, mutta siis Lukko peli oli tosiaan parempi vaikka siinäki omia haasteitansa piisas.

Takaisin