Tommi Niemelä - Ilveksen päävalmentaja 2024 -

Paatelainen

Luottopelaaja
On nää meidän foorumilaiset erikoisia muutama pelin joukkue häviää niin Hölölle heti kenkää ja tulee voitto niin on kuningasua

Tyypillistä nykykirjoittelua. Keksitään omassa päässä väittämä, jota tullaan sankarina oikomaan. Ja peesailijat käy tykkäilemässä. Olet ainoa joka Hölön kenkimisestä on nyt puhunut.

Ja sama toisinpäin, 3 umpisurkean pelin jälkeen tuli yksi voitto ja palsta täyttyy tällaisesta.

Paatelainen

Luottopelaaja
Ja nyt meillä on otsikon valmentaja, joka arvostaa sekä ymmärtää Ilveksen merkityksen yhteisölle.

"Ei mennä painetta pakoon, vaan sitä kohti". Siellä oli ensimmäisenä hyppimässä. Esimerkillä johtamista ja hienoa heittäytymistä.

Tämä on totta ja virkistävän erilainen lähestymistapa viime kauden jälkeen.

Seteri

Vakiokokoonpanossa
Jaaha viikko aikaa lepäillä ja harjoitella. Kotipelissä hifkiä vastaan päästään ulosmittaan puheita. Kyl tarttis tukkapöllöä niille antaa.

yellowgreen

Luottopelaaja
Hölö yski ja niiskutteli lehdistötilaisuuden... puhui jotain, että jätkät vetäneet hyvin, mutta taustalla tehty virheitä...

Lenssua siis varmaan kiertää aika pahasti.
Mun mielestä siinä oli ehkä vähän piikkiä Liigan suuntaan näiden peliohjelmien osalta. Kyllähän nämä peräkkäiset pelit ja muut otteluohjelmasysteemit altistaa loukkaantumisille. Kuuntelin ton kaks kertaa ku jäin miettimään oikein mitä se siinä sanokaan, eikä mun mielestä sisäisesti omasta organisaatiosta ollut, vaan yleisesti tää tilanne, että moni on loukissa/kipeä.

King98

Luottopelaaja
Mun mielestä siinä oli ehkä vähän piikkiä Liigan suuntaan näiden peliohjelmien osalta. Kyllähän nämä peräkkäiset pelit ja muut otteluohjelmasysteemit altistaa loukkaantumisille. Kuuntelin ton kaks kertaa ku jäin miettimään oikein mitä se siinä sanokaan, eikä mun mielestä sisäisesti omasta organisaatiosta ollut, vaan yleisesti tää tilanne, että moni on loukissa/kipeä.
Näin itsekin ymmärsin

Toutain

Luottopelaaja
Hölö yski ja niiskutteli lehdistötilaisuuden... puhui jotain, että jätkät vetäneet hyvin, mutta taustalla tehty virheitä...

Lenssua siis varmaan kiertää aika pahasti.

Hetken ihmetytti, mitä tarkoitti, mutta tosiaan selkeä heitto Liigan suuntaan. Eli allekirjoitan täysin tuon @yellowgreen :n vastauksen.

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Varmaan se heitto Liigalle oli, mutta aika kryptinen oli. Itse ensin tulkitsin, että virheitä olisi tehty joko epidemian "tukahduttamisessa" tai liian nopeassa puolikuntoisten peluuttamisessa.

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Kyllä voi olla kritiikkiä myös itseään ja urheilujohtoa kohtaan, kun katsoo tämän päivän kokoonpanoa. On tainnut pöpöt päästä pahemman kerran leviämään... ja on taidettu pelata puolikuntoisina pidempäänkin...

Nyt sitten tippui Lööke, Svejkovsky uudestaan, Nättinen uudestaan (toki jo pelin aikana). On kyllä aika raju kokoonpano, mutta nyt pitää saada äijät kuntoon ja mennä vaikka pelkillä u20 pojilla jos sitä vaatii.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Kyllä voi olla kritiikkiä myös itseään ja urheilujohtoa kohtaan, kun katsoo tämän päivän kokoonpanoa. On tainnut pöpöt päästä pahemman kerran leviämään... ja on taidettu pelata puolikuntoisina pidempäänkin...

Nyt sitten tippui Lööke, Svejkovsky uudestaan, Nättinen uudestaan (toki jo pelin aikana). On kyllä aika raju kokoonpano, mutta nyt pitää saada äijät kuntoon ja mennä vaikka pelkillä u20 pojilla jos sitä vaatii.
Juuri näin. Ilveksen sairasteluilla ei ole kyllä mitään tekemistä otteluohjelman kanssa. Loukkaantumiset ehkä, mutta varsinaisia loukkeja meillä on aika vähän.

Muutenkin tuo jatkuva vinkuminen otteluohjelmasta alkaa olla hölmöä.

Soho

Tähtipelaaja
Juuri näin. Ilveksen sairasteluilla ei ole kyllä mitään tekemistä otteluohjelman kanssa. Loukkaantumiset ehkä, mutta varsinaisia loukkeja meillä on aika vähän.

Muutenkin tuo jatkuva vinkuminen otteluohjelmasta alkaa olla hölmöä.
Onko niitä vähän? Suomi, Johansson, Utunen ainakin tällä hetkellä. Ehkä myös Nättinen. Björkqvist oli pitkään sivussa myös ihan loukkaantumisen takia, samoin Soini.

Enemmän noita on minun mielestäni ollut kuin moneen kauteen.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Onko niitä vähän? Suomi, Johansson, Utunen ainakin tällä hetkellä. Ehkä myös Nättinen. Björkqvist oli pitkään sivussa myös ihan loukkaantumisen takia, samoin Soini.

En laskisi Utusta ja Nättistä mukaan kun pelasivat eilen.

3-4 loukkia, joista kaksi pitempiaikaista ei ole mikään älytön määrä.

Hawk22

Vakiokokoonpanossa

Voi olla kyse ihan siitäkin, että lääkäri on antanut peliluvan yksittäiseen peliin sairastumisen jälkeen, mutta ei back2back peleihin. Mahdotonta toki arvioida kun ei luonnollisesti ole tietoa keillä on pientä vammaa ja keillä flunssaa, mutta tällä hetkellä tauteja pyörii niin älyttömästi etten oikein näe mitään tapaa, jolla jääkiekkojoukkueen kokoinen tiivis työyhteisö voisi näiltä välttyä.

Soho

Tähtipelaaja
En laskisi Utusta ja Nättistä mukaan kun pelasivat eilen.

3-4 loukkia, joista kaksi pitempiaikaista ei ole mikään älytön määrä.
Niin eihän se paljoa ole, jos laskee vain ne mukaan ketkä haluaa. Utunen on ollut noin puolesta peleistä poissa ja Simme 2/3 osaa. Runkopuolustajien soppareista ei ihan hirveästi irti saada, jos ukot on enemmän saikulla kuin peleissä.

Senttereistä Najmania ei kannata enää tällä kaudella sovitella kokoonpanoon ja Nättisenkin kaikki poissaolot on haasteita. Sen verran vähän päässyt viime kausina pelaamaan, että tarvitsisi ihan jokaisen mahdollisen pelin parhaaseen vireeseensä pääsemiseen.

Ei tämä nyt kovin lupaavalta näytä.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Niin eihän se paljoa ole, jos laskee vain ne mukaan ketkä haluaa. Utunen on ollut noin puolesta peleistä poissa ja Simme 2/3 osaa. Runkopuolustajien soppareista ei ihan hirveästi irti saada, jos ukot on enemmän saikulla kuin peleissä.

Senttereistä Najmania ei kannata enää tällä kaudella sovitella kokoonpanoon ja Nättisenkin kaikki poissaolot on haasteita. Sen verran vähän päässyt viime kausina pelaamaan, että tarvitsisi ihan jokaisen mahdollisen pelin parhaaseen vireeseensä pääsemiseen.

Ei tämä nyt kovin lupaavalta näytä.
Niin, kaikki ne on aina harmillisia, mutta Nättinen taisi tulla peleille liian aikaisin. Ei loukkia käsitykseni mukaan.

Lähinnä viittasin siihen, että ei nämä silti mielestäni mitään otteluohjelman takia tapahtuneita juttuja ole.

Kaukofani

Luottopelaaja

Ihan tuossa hetki sitten mietiskelin milloin vai ei milloinkaan tuollaista loukki määrää ollut?

Soho

Tähtipelaaja
Ihan tuossa hetki sitten mietiskelin milloin vai ei milloinkaan tuollaista loukki määrää ollut?
Omasta mielestä ei moneen kauteen. Mutta täällä on eriäviäkin mielipiteitä tähän esitetty. Voi olla, että on pelkästään huonoa tuuria. Tai sitten ei ole treenaaminen ihan tasapainossa. Mene ja tiedä.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Salaista kuvaa tämän aamun valmennuksen palaverista kun kenttiä mietittiin.

CutPaste_2024-12-21_13-25-42-302.jpg

Grinder

Luottopelaaja
Omasta mielestä ei moneen kauteen. Mutta täällä on eriäviäkin mielipiteitä tähän esitetty. Voi olla, että on pelkästään huonoa tuuria. Tai sitten ei ole treenaaminen ihan tasapainossa. Mene ja tiedä.
Ehkä tuo ottelurasitus vailla mahdollisuuksia harjoitella/huoltaa kunnolla edesauttaa näitä juttuja. Vaikka nämä asiat tiedossa niin kyllä tuon täytyy tehdä osansa. Mukana toki muutakin.