Pantterin Pensselit
Luottopelaaja
On toi Mänty vaan maaginen. Onneksi saadaan nauttia ensi kaudellakin
Tulee kyllä Mäntykiveäkin jos lähtee.Tulee ikävä näitä torjuntoja.
Mä niin rukoilen, että tämä kehityskäyrä jatkuu ensi kaudella...Mäntykiveltä vahva ottelu.
Olis kyllä mukava nähdä vielä ens kaudellakin Ipan nutussa.On se Mänty kova.
Olis kyllä mukava nähdä vielä ens kaudellakin Ipan nutussa.
Kevyemmilläkin esityksillä sitä on rapakon taakse lähetty.
Niin saattaa tulla sopimus Bostoniinkin. Jopa pieni ihme, jos ei tule.
Saattaa, jota pelkäänkin.Niin saattaa tulla sppimus Bostoniinkin.
Tekis mieli kaivaa ne nimimerkit, ketkä oli talvella purkamassa Mäntykiven sopimusta.
Olisiko joku niin kiva, että jaksaisi tehdä listan pelaajista jotka ovat ILVEKSESTÄ lähteneet kauden jälkeen pohjois-amerikkaan? Tuntuu, että meiltä viedään aina kaikki.Saattaa, jota pelkäänkin.
Ei tehdä sellaisia listoja.Olisiko joku niin kiva, että jaksaisi tehdä listan pelaajista jotka ovat ILVEKSESTÄ lähteneet kauden jälkeen pohjois-amerikkaan? Tuntuu, että meiltä viedään aina kaikki.
Muistan kun jossain kohtaa talvea oli keskustelua Rädyn tulevasta NHL-sopimuksesta. Kommentoin, että itse asiassa Mäntykivenkin varaus umpeutuu tänä kesänä. Vastaukset oli röhönaurua, että ei nyt helvetissä tollanen jätkä mitään änärisopparia saa.Tekis mieli kaivaa ne nimimerkit, ketkä oli talvella purkamassa Mäntykiven sopimusta.
Joo kakkoserä ollu hyvää peliäIhan hyvin pelataan
Muistat varmaan myös mitä kirjoitit Eetu Tuulolasta sopimuksen julkaisun jälkeen...Muistan kun jossain kohtaa talvea oli keskustelua Rädyn tulevasta NHL-sopimuksesta. Kommentoin, että itse asiassa Mäntykivenkin varaus umpeutuu tänä kesänä. Vastaukset oli röhönaurua, että ei nyt helvetissä tollanen jätkä mitään änärisopparia saa.