Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Jukurit 10.12.2022

Status
Viestiketju on suljettu.

931931

Luottopelaaja
Ylimielisyys. Se on Ilvestä kuvaava sana. Itketään mediasta, tuomareista ja kirjaimellisesti syötetään tyhjän maalin edessä laukomisen sijaan. Sitten ihmetellään ja voivotellaan miksi viimeisestä mestaruudesta on pian 40 vuotta ja tämän pelin jälkeen ollaan taas tappioputkessa.

Kanuuna66

Luottopelaaja
Kontiola ja henkka on kumpikin hienoja pelaajia ja pelanneet helvetin hyvin mutta kyllä nostaa verenpainetta kun on tehty hyvävelisopimus ettei muuten lauota kun tyhjästä tai syötetään jos on lapa auki. Loppu on historiaa kun vastustaja tolppaan ja sitten tasoihin jatkosta. Vittu meni jätkät hianosti.

Lintu

Luottopelaaja
Mun pitää varmaan lukee sääntökirjaa vähän että ymmärrän noita maalinedustapelaamisen hienouksia ja mistä voidaan maaleja hylätä. Katsoin kuitenkin tossa huvikseni eilisen Tapparan ekan maalin ja aika hienoja aktiviteetteja sai Savinainen harrastaa maalinedustalla verraten tänään Rätyyn.

jurgen

Tähtipelaaja
Toivottavasti Pendo ja Raipe huutavat 15min pää punaisina, muu ei nyt auta!

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Erän kruunu oli kyllä toi Henkan ja Konnan ulkojääneppailu jostä käänty hyökkäys omiin ja oma ukko boksiin, loppu on historiaa.
Eli siis Kontiolan ja Henkan vika kun Masin otti tilanteen päätyttyä jäähyn jostain syystä?

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Kattelin jälkilähetyksenä peliä ja siinä 30. peliminuutin kohalla meni mustaks lähetys, kävikö näin livessäkin?

noh siinä si aattelin ettei tää mitää jääkiekon riemujuhlaa ole ollu, että voin vaa hypätä liveen ja sit peli olikin 3-3 erätauolla. Ihan kiva ylläri

Val76

Luottopelaaja
"Jos hyökkäävä kenttäpelaaja on maalialueella sillä hetkellä, kun kiekko ylittää maaliviivan tason eikä hänen sijoittumisensa millään tavoin vaikuta maalivahdin mahdollisuuksiin torjua kiekkoa tai suorittaa tehtäväänsä, maali hyväksytään."

Dominaattori

Luottopelaaja
Eli siis Kontiolan ja Henkan vika kun Masin otti tilanteen päätyttyä jäähyn jostain syystä?
Masinin tarvitsi paikata ylihyökkäämistä ja ylimielistä neppailua. Toki oli myös itse hyökkäämässä.

Syyttäisin koko viisikkoa ylimielisyydestä.

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Vaisu tunnelma hallilla ja Ilves tyrii minkä ehtii. Löysää, niin löysää!
No tule tekemään tunnelmaa. Hyvä valittaa meiningistä, jos ei itse siihen osallistu.

En toki voi olla varma osallistutko juuri sinä, mutta tällaisia valittajia on aika paljon. Minä ainakin huudan tänäänkin täysiä, vaikka ei meinaa ääni enää eilisen jälkeen ihan kestää.

Janimir

Rivipelaaja
Sitä ihmettelen että miten voi tulla maali ja jäähy samaan aikaan? Eikös maalin pitäisi kumota se jäähy ja jos maali tullut ennen jäähyä niin eihän se pitäisi olla sillon jäähy kun peli poikki….

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Masinin tarvitsi paikata ylihyökkäämistä ja ylimielistä neppailua. Toki oli myös itse hyökkäämässä.

Syyttäisin koko viisikkoa ylimielisyydestä.
Eikös tuo kamppi tapahtunut vasta Odenin vedon jälkeen?…

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Sitä ihmettelen että miten voi tulla maali ja jäähy samaan aikaan? Eikös maalin pitäisi kumota se jäähy ja jos maali tullut ennen jäähyä niin eihän se pitäisi olla sillon jäähy kun peli poikki….
Tätä juuri itsekkin tuossa tasapainottelin, että eikös maali nimenomaan peru sen siirretyn jäähyn?

Status
Viestiketju on suljettu.