Pentti Annanen
Luottopelaaja
Ei kai nyt paniikki ole päällä vaan täysin aiheellista kritiikkiä. Vai onko juuri nähdyissä otteissa omasta mielestäsi kehumista?Ihana paniikki täällä. Kausi ohi ja kaikki on paskoja.
Ei kai nyt paniikki ole päällä vaan täysin aiheellista kritiikkiä. Vai onko juuri nähdyissä otteissa omasta mielestäsi kehumista?Ihana paniikki täällä. Kausi ohi ja kaikki on paskoja.
Eli siis Kontiolan ja Henkan vika kun Masin otti tilanteen päätyttyä jäähyn jostain syystä?Erän kruunu oli kyllä toi Henkan ja Konnan ulkojääneppailu jostä käänty hyökkäys omiin ja oma ukko boksiin, loppu on historiaa.
Ihana paniikki täällä. Kausi ohi ja kaikki on paskoja.
Masinin tarvitsi paikata ylihyökkäämistä ja ylimielistä neppailua. Toki oli myös itse hyökkäämässä.Eli siis Kontiolan ja Henkan vika kun Masin otti tilanteen päätyttyä jäähyn jostain syystä?
No tule tekemään tunnelmaa. Hyvä valittaa meiningistä, jos ei itse siihen osallistu.Vaisu tunnelma hallilla ja Ilves tyrii minkä ehtii. Löysää, niin löysää!
Eikös tuo kamppi tapahtunut vasta Odenin vedon jälkeen?…Masinin tarvitsi paikata ylihyökkäämistä ja ylimielistä neppailua. Toki oli myös itse hyökkäämässä.
Syyttäisin koko viisikkoa ylimielisyydestä.
On kyllä hyvä logiikka joillain itse ainakin nautin Konnan ja Henkan pelistä, kunnon show. Ilvesläistä taitokiekkoa.Eli siis Kontiolan ja Henkan vika kun Masin otti tilanteen päätyttyä jäähyn jostain syystä?
Masin otti jäähyn, koska heittäytyi jalkoihin puolittaisessa läpiajossa, kun veto oli jo lähtenyt (heittäytyi ennen). Koko tilanne alkoi näiden kahden herran neppailusta, kun kiekkoa pitäisi toimittaa maalille.Eli siis Kontiolan ja Henkan vika kun Masin otti tilanteen päätyttyä jäähyn jostain syystä?
Niinkö minä sanoin?Eli siis Kontiolan ja Henkan vika kun Masin otti tilanteen päätyttyä jäähyn jostain syystä?
Sitä ihmettelen että miten voi tulla maali ja jäähy samaan aikaan? Eikös maalin pitäisi kumota se jäähy ja jos maali tullut ennen jäähyä niin eihän se pitäisi olla sillon jäähy kun peli poikki….
Maali kumoaa vanhan jäähyn ja uusi astuu voimaanSitä ihmettelen että miten voi tulla maali ja jäähy samaan aikaan? Eikös maalin pitäisi kumota se jäähy ja jos maali tullut ennen jäähyä niin eihän se pitäisi olla sillon jäähy kun peli poikki….
Tätä juuri itsekkin tuossa tasapainottelin, että eikös maali nimenomaan peru sen siirretyn jäähyn?Sitä ihmettelen että miten voi tulla maali ja jäähy samaan aikaan? Eikös maalin pitäisi kumota se jäähy ja jos maali tullut ennen jäähyä niin eihän se pitäisi olla sillon jäähy kun peli poikki….
Se menee juuri noin kuin tuomarit sen vihelsivät, jos toinen joukkue on jo alivoimalla.Sitä ihmettelen että miten voi tulla maali ja jäähy samaan aikaan? Eikös maalin pitäisi kumota se jäähy ja jos maali tullut ennen jäähyä niin eihän se pitäisi olla sillon jäähy kun peli poikki….