Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Jukurit 19.2.2022

Status
Viestiketju on suljettu.

Janko

Luottopelaaja
Joni sitten päätti hyvässä vaiheessa lähteä vaihtoon :D

Blackwolf

Luottopelaaja
Noin ja siitä maali, missä meidän lainamies Erikkson puolustaa aivan viimeisen päälle. Harmi halliin tulleiden puolesta, että peli sai tällaisen alun.

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Toivottavasti ne ekaa kertaa halliin lähteneet ei luule tämän kertovan Ilveksen tasosta.

Ilves97

Luottopelaaja
Näissä urheilun arvot heitetty romukoppaan.
Perua tällaiset pitäisi ja mennä p/o kausi loppuun.
Raha ainoa syy tähän pelleilyyn.
Toki tänäänkin taloudellisesti ipan etu .

Onko se sitten urheilullista, että sääntöjä muutetaan kesken kauden ja joukkueet pelaavat täysin eri määrän pelejä? Mites playoffit ja niiden tartunnat? Perutaan pelit ja mennään p/o-tyylillä nekin?

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Kaksi maalia eteen on liikaa.

Kattellaan taas kun on yli kaks ketjua omia jätkiä mukana, kyllä Jukurit vaan hoitaa tällaset pelit

Iker78

Vakiokokoonpanossa
Kun ei päästä omista mihinkään. Aivan karmeeta peliä. Tää Ässien hurri on kyllä todellinen vitsi!

ipa1970

Luottopelaaja
Onko se sitten urheilullista, että sääntöjä muutetaan kesken kauden ja joukkueet pelaavat täysin eri määrän pelejä? Mites playoffit ja niiden tartunnat? Perutaan pelit ja mennään p/o-tyylillä nekin?
Ei ole aikaisemminkaan ollut ongelma siirtyä p/o systeemiin. Ainakin urheilullisempi ratkaisu.
Itselle ainakaan tämä ei ole se ilves jota olen kannattanut. Puolet ties ketä ja pelikin ties mitä, eikä ainakaan sitä mitä olen tähän asti seurannut.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
On tätä kyllä kiva katsoa, eihän nää pääse edes omista pois.

Pas

Vakiokokoonpanossa
Aika huumoria tuon selostajan tarinat. Hehkuttaa hirveästi Jukureiden peliä ja kärkikamppailua, ei sanallakaan mainitse että Ilves on pelissä ihan ö-miehistöllä...

Hirveän näköistä on tuo räpiköinti kyllä...

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Räty on kova poika mussuttaan.

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Toi Rädyn joka tilanteesta ruikuttaminen tässä tilanteessa on melko kornia.

Status
Viestiketju on suljettu.