Plääh. Mikä siinä on, että kotona tää homma on pahimmillaan ihan sekoilua. Pelin eka vaihto oli tosi hyvä ja sit se loppu siihen. Veskapelissä hävitään tällä hetkellä 100-0.
Latvalalle ja Clendeningille kunniamaininnat noista maaleista myös.
Hyvä erä, paska veska. Mä oon yleensä ollu näitä Malekin puolustajia, mutta kyllä oli taas sellasia hörppäyksiä että ei jumalauta. Gunnari tolppien väliin, Hamrla availeen luukkua ja Malekki loppukaudeks vaikka johonki SaiPaan lainalle. Tän näkisin olevan win-win-win kaikkien osalpuolten kannalta, valitettavasti
Ei tämä mikään järkyttävä yllätys ole.
Jukurit pelaa vahvaa suoraviivaista vastahyökkäys kiekkoa.
Me jatketaan sitä näyttävää nurkkapyöritystä ja se puolustaa kuka kerkiää.
Ilveksen peli näennäisneppailua. Maalivahtipeli hävitään aina Malekin ollessa maalissa, mutta onhan tuo nyt hävettävää perseilyä joukkueelta. Vaikka peliinvalmistautuminen ei Pennasen aikana mitenkään kuulu valmentajalle voisi hän edes pelin aikana nyt koittaa herätellä porukkaa.
Patja on Batnan kaatuessa vielä maaliviivan tuntumassa ja yhtäkkiä se on reilun sekunnin päässä syvällä maalin sisässä. Ei siinä ei Malek tehnyt elettäkään noustaakseen/torjuakseen sen jälkeen
Niin.. en minä ainakaan Malekia syytä. 0-1 maalissa ilmeisesti luuli kiekon olevan pelaajakasassa.
Mietin vaan, että ...
Koko joukkue tuon erän ryssi, Malek ei pelastanut sitä.. lähinnä näin sanoisin.
Eli siis sun mielestä meidän puolustajat suoritti mallikkaasti? Omasta mielestä näytti siltä kuin heillä ei olisi ollut hajuakaan missä mennä, vaan poukkoilivat puolelta toiselle. Vähän niinkuin Meskanen hyökkäyspäässä, en ole ihan varma kumpaa laitaa se pelaa.