Etä-Ilves
Luottopelaaja
Olisi saanut reagoida tuohon ja heittää Gunnarssonin maaliin. Kaikesta näkee, ettei Malekilla riitä eikä ole fokus pelissä."Mitä vittua toi tekee tuolla saatana" Terveisin Pennanen ekan maalin jälkeen
Olisi saanut reagoida tuohon ja heittää Gunnarssonin maaliin. Kaikesta näkee, ettei Malekilla riitä eikä ole fokus pelissä."Mitä vittua toi tekee tuolla saatana" Terveisin Pennanen ekan maalin jälkeen
Ainoa looginen selitys mitä itse tilannetta kelaillen sai oli, että Batna työntää patjan kärjestä Malekilta jalan alta.Se oli viä niin hienoo aaveeta siihen Oden tööttiin asti. Menikö Malekilta sit jalat alta vai mitä vittua siellä oikeen tapahtu?
Patja on Batnan kaatuessa vielä maaliviivan tuntumassa ja yhtäkkiä se on reilun sekunnin päässä syvällä maalin sisässä. Ei siinä ei Malek tehnyt elettäkään noustaakseen/torjuakseen sen jälkeenAinoa looginen selitys mitä itse tilannetta kelaillen sai oli, että Batna työntää patjan kärjestä Malekilta jalan alta.
Tätä itsekin ihmettelin, olis pelannu vaan loppuun mut ei, karhuotteella kaverista ja ilmanen maali kaverilleLuuliko se Malek että tuossa yks nolla maalissa kiekko jäi tuohon Batnan alle ja siksi jäi halailemaan, jos ei niin aivan käsittämätön tilanne.
Kuuluuko sille mitään muu kuin palkan nostaminen?Vaikka peliinvalmistautuminen ei Pennasen aikana mitenkään kuulu valmentajalle
Missä ajassa tuon sanoi?Voiko joku tehdä tästä erikoistekstin:
Pennanen 0-1 Maalin jälkeen: Mitä vittua toi tekee tuolla saatana
No näkeehän se nyt siinä et kiekko meni päätyyn joNiin.. en minä ainakaan Malekia syytä. 0-1 maalissa ilmeisesti luuli kiekon olevan pelaajakasassa.
Mietin vaan, että ...
Koko joukkue tuon erän ryssi, Malek ei pelastanut sitä.. lähinnä näin sanoisin.
Tais olla just kun erä loppu uusintaMissä ajassa tuon sanoi?
Eli siis sun mielestä meidän puolustajat suoritti mallikkaasti? Omasta mielestä näytti siltä kuin heillä ei olisi ollut hajuakaan missä mennä, vaan poukkoilivat puolelta toiselle. Vähän niinkuin Meskanen hyökkäyspäässä, en ole ihan varma kumpaa laitaa se pelaa.Kun maalivahti pelaa Ilveksessä huonosti, yleensä alkaa kenttäpelaajien syyttely. Jaettu häpeä. Hyökkäys ei tehnyt paikoista jne.