Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - JYP 28.11.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

Rystykäyttö

Vakiokokoonpanossa
Aika outoo, kun Antero kuitenkin selostaa tätä peliä ja kuullemma maali tuli ekasta paikasta. Oon kattonu sivusilmällä ja oon nähnyt ainakin 3 maalipaikkaa ennen sitä.

Toutain

Luottopelaaja
Nyt oli Clennyltä todella huolimaton heitto keskustaan.
No kyllä siinä suurimman virheen teki se, jonka piti paikata pakin nousu. Sen takia pääsi tuollainen tilanne syntymään. Ei tuon nousun päätteeksi kiekon pelaaminen keskustaan itsessään mikään virhe ole. Nyt vain meni vihulle ja nousseen pakin paikka jäi täysin paikkaamatta.

RanskanIlves

Luottopelaaja
Aika outoo, kun Antero kuitenkin selostaa tätä peliä ja kuullemma maali tuli ekasta paikasta. Oon kattonu sivusilmällä ja oon nähnyt ainakin 3 maalipaikkaa ennen sitä.

Merba ei ota alle 1.0 xG:n paikkoja huomioon.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
No kyllä siinä suurimman virheen teki se, jonka piti paikata pakin nousu. Sen takia pääsi tuollainen tilanne syntymään. Ei tuon nousun päätteeksi kiekon pelaaminen keskustaan itsessään mikään virhe ole. Nyt vain meni vihulle ja nousseen pakin paikka jäi täysin paikkaamatta.
Joo ei tuo sinänsä huono ratkaisu ole, mutta olin katsovinani että heitti vaan silmät kiinni kiekon tuohon keskustaan, vaikka muitakin valintoja olisi ollut.

Soho

Tähtipelaaja
Ei mikään kovin hyvä erä. Huonosti päästiin vetopaikoille ja aika huolimatonta oli kiekollisena.

Baun pelaaminen ei ainakaan parempaan suuntaan ole menossa. Kaverista tullaan todella helposti ohi. Vähän turhan innokkaasti yrittävät nyt hyökätä, mutta kun joka ainoa kerta ketjun hyökkääminen katkeaa Baun heikkoon syöttöön tai kiekon vastaanottoon, niin enemmän noista kääntyy vaan vihulle vastahyökkäyksiä. Huolellisempaa, huolellisempaa.

vivalavili

Luottopelaaja
Eipähän ollut Jypillä kuin yksi oikea paikka koko erän aikana vaikka vedot muuta sanoiskin. Paljon tehotonta kiekonsiirtelyä siniviivalla ja vedot heppoisia, jotka Gunnarsson ottaa helposti. Selkeä ero pelifilosofiassa kun Ilves puolestaan ottaa lähinnä varmat pois eikä anna kiekon hallintaa helposti heikon laukauksen kautta Jypille.

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Kovaa kiinnipitämistä, tosin vain Ilveksen kiinnipidot rangaistuksen arvoisia.

Ei tämä nyt mitään varsinaista ilotulitusta ollut. JYP sai ainakin aika paljon kiekkoja maalille. Ilvekseltä vuorostaan vaihteeksi tehokasta toimintaa, mutta oli tuossa nyt maalin lisäksi esimerkiksi se Oulan ylärima ja Nymanin veto lähietäisyydeltä jne. Myös pari vaarallista ylivoimahyökkäystä.

Napsu lisää kamppailupelaamiseen, tuntui siltä että JYP vei niitä aika kovalla prosentilla avauserässä.

Status
Viestiketju on suljettu.