Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kyllä siinä suurimman virheen teki se, jonka piti paikata pakin nousu. Sen takia pääsi tuollainen tilanne syntymään. Ei tuon nousun päätteeksi kiekon pelaaminen keskustaan itsessään mikään virhe ole. Nyt vain meni vihulle ja nousseen pakin paikka jäi täysin paikkaamatta.Nyt oli Clennyltä todella huolimaton heitto keskustaan.
Aika outoo, kun Antero kuitenkin selostaa tätä peliä ja kuullemma maali tuli ekasta paikasta. Oon kattonu sivusilmällä ja oon nähnyt ainakin 3 maalipaikkaa ennen sitä.
Latvala Masin pari on ollut huono. Todella paljon häviävät omissa myös kamppailuja.Latvala on kyllä todella heikko kiekolla
Petmanilla kaksi samanlaista kiinnipitämistä mistä Clenny kuittasi jäähyn
Mitä teki? Meni ihan loppu ohi.Clendening![]()
Mertsi kertoi ettei ollut kummallakaan hyviä paikkoja erässä. Hajaantukaa.
Joo ei tuo sinänsä huono ratkaisu ole, mutta olin katsovinani että heitti vaan silmät kiinni kiekon tuohon keskustaan, vaikka muitakin valintoja olisi ollut.No kyllä siinä suurimman virheen teki se, jonka piti paikata pakin nousu. Sen takia pääsi tuollainen tilanne syntymään. Ei tuon nousun päätteeksi kiekon pelaaminen keskustaan itsessään mikään virhe ole. Nyt vain meni vihulle ja nousseen pakin paikka jäi täysin paikkaamatta.
Mutta silti Saipa johtaa 2-0.Parhaat paikat ollut Pelicansilla.