Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Kiekko-Espoo 26.11.2024

Status
Viestiketju on suljettu.

gentle

Luottopelaaja
Ei ollu iso kontakti mut meni täysin vapaaehtosesti sinne alueelle pyörimään

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Jyrki ei muista enää sääntökirjaa.

Kerranki näin päin

• Tykkää
Reactions: 000

Kreivi Brad Sjöblom

Vakiokokoonpanossa
Siinä ja tässä se silti. Myöhäinen kontakti Malekin kiekon ylittäessä maaliviivan lienee ratkasevin. Kun olisi pysynyt ulkona alueesta olisi se hyväksytty.

bxl-man

Share Ilves #18
Miksi tähänkin piti tuhlata haasto? Jos tuomareilla olisi silmät päässä, niin olisivat itse tarkistaneet.
Saahan noita haastaa vaikka kuinka paljon, ei tuohon mitään tuhlaamtunut. Mutta samaa mieltä siinä, että nyt Ilves joutui haastamaan jäähyn riskillä.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Eikös Malek silti yrittänyt torjua ja ei pystynyt kun Kespoon kaveri tuli eteen? Joka on juurikin hylyn syy.
Juu enhän minä sitä kiistänyt, vaikeutti torjuntaa mutta en silti tiedä olisiko Malek ehtinyt siihen kun kaatui sinne omiaan.

Malek sielä itse sukelteli ja sohlasi
Näin siis laitoin, millä tarkoitin sitä että Malek tosiaan kompuroi sinne jo omiaan ennen mitään kontakteja.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Juu enhän minä sitä kiistänyt, vaikeutti torjuntaa mutta en silti tiedä olisiko Malek ehtinyt siihen kun kaatui sinne omiaan.

Näin siis laitoin, millä tarkoitin sitä että Malek tosiaan kompuroi sinne jo omiaan ennen mitään kontakteja.
Mehän sitä ei tosiaan tiedetä, koska tuli tuo estäminen väliin. Olisi voinut vaikka saada kilven tai mailan kärjen väliin jota muisteltaisiin sitten 20 vuoden päästä. Malek taisi mennä maihin koska oletti vedon tulevan, tai mistä minä tiedän. Estäminen kun estäminen.

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Calle yritti pientä kikkaa. Nyt meillä on toinen kädetön möyrijä!

Janko

Luottopelaaja
Kyllähän tässä näkyy hyvin selkeästi se kuinka puolet hyökkääjistä on vain ja ainoastaan osallistumassa tuolla. Yksilötaidon varassa on kaikki positiivinen hyökkäysalueella.

Status
Viestiketju on suljettu.