IhanJuniori
Junioripelaaja
No tällä kertaa ei kyllä.Malek sielä itse sukelteli ja sohlasi
No tällä kertaa ei kyllä.Malek sielä itse sukelteli ja sohlasi
Malek oli kaatunut jo ennen osumaa. Kontakti oli kyllä, ei siinä.Kyllä Malek kampitetaan tuossa, oikein meni.
Katsopa uusiksi. Kyllä Malek kompuroi omiaan, vasen jalka / luistin pettää eikä pääse kunnolla vastaan. Mutta kontakti oli myös vastustajaan.No tällä kertaa ei kyllä.
Sekös porkkanaa harmittaaOikeusmurha Espoolle. Valitettavasti.
Saahan noita haastaa vaikka kuinka paljon, ei tuohon mitään tuhlaamtunut. Mutta samaa mieltä siinä, että nyt Ilves joutui haastamaan jäähyn riskillä.Miksi tähänkin piti tuhlata haasto? Jos tuomareilla olisi silmät päässä, niin olisivat itse tarkistaneet.
Eikös Malek silti yrittänyt torjua ja ei pystynyt kun Kespoon kaveri tuli eteen? Joka on juurikin hylyn syy.Katsopa uusiksi. Kyllä Malek kompuroi omiaan, vasen jalka / luistin pettää eikä pääse kunnolla vastaan. Mutta kontakti oli myös vastustajaan.
Mutta Malek oli jo kaatunut / kompuroinut ennen osumaa.
Tämä.Eikös Malek silti yrittänyt torjua ja ei pystynyt kun Kespoon kaveri tuli eteen? Joka on juurikin hylyn syy.
Eikös Malek silti yrittänyt torjua ja ei pystynyt kun Kespoon kaveri tuli eteen? Joka on juurikin hylyn syy.
Juu enhän minä sitä kiistänyt, vaikeutti torjuntaa mutta en silti tiedä olisiko Malek ehtinyt siihen kun kaatui sinne omiaan.Eikös Malek silti yrittänyt torjua ja ei pystynyt kun Kespoon kaveri tuli eteen? Joka on juurikin hylyn syy.
Näin siis laitoin, millä tarkoitin sitä että Malek tosiaan kompuroi sinne jo omiaan ennen mitään kontakteja.Malek sielä itse sukelteli ja sohlasi
Mehän sitä ei tosiaan tiedetä, koska tuli tuo estäminen väliin. Olisi voinut vaikka saada kilven tai mailan kärjen väliin jota muisteltaisiin sitten 20 vuoden päästä. Malek taisi mennä maihin koska oletti vedon tulevan, tai mistä minä tiedän. Estäminen kun estäminen.Juu enhän minä sitä kiistänyt, vaikeutti torjuntaa mutta en silti tiedä olisiko Malek ehtinyt siihen kun kaatui sinne omiaan.
Näin siis laitoin, millä tarkoitin sitä että Malek tosiaan kompuroi sinne jo omiaan ennen mitään kontakteja.
Näin näkisin. Tai siis näinEikös Malek silti yrittänyt torjua ja ei pystynyt kun Kespoon kaveri tuli eteen? Joka on juurikin hylyn syy.