Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Kiekko-Espoo 26.11.2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Hyrrä

Luottopelaaja
Nättinen esiintyy tilastoissa, kamppailuvoitot. Positiivista sekin...on vääntövoimaa tuossa kentässä. Vielä Ratiselle jotain käyttöä, niin hyvä tulee.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Siis @Rauno Repomies etkö sää nyt oikeesti näe tuota kun KEspoon pelaajan luistin osuu Malekin luistimeen ja Malek kaatuu siitä kun on jo liikkeessä eteenpäin.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Janko

Luottopelaaja
Siis @Rauno Repomies etkö sää nyt oikeesti näe tuota kun KEspoon pelaajan luistin osuu Malekin luistimeen ja Malek kaatuu siitä kun on jo liikkeessä eteenpäin.
En minäkään näe mitään tuollaista. Malek on jo lähes vatsallaan ennen kuin laukaus on edes lähtenyt :D
Vasen luistin pettää paljon ennen kuin KEspoon pelaaja on edes alueella.

IhanJuniori

Junioripelaaja
En minäkään näe mitään tuollaista. Malek on jo lähes vatsallaan ennen kuin laukaus on edes lähtenyt :D
Vasen luistin pettää paljon ennen kuin KEspoon pelaaja on edes alueella.
Mää koitan kaivaa jostain nyt still-kuvan siitä. Ei mun silmät nyt näin paljoa voi valehdella.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Tänään mua on ilostuttanut kuitenkin Lööken halu tällätä maalia vaikkakin ainoa sisään mennyt oli se "ovela" ohjuri.

Vähän harmittanut Väisäsen kiintiöpaikka. Pakkohan tuohon on antaa muillekkin näytönpaikkaa, ei noilla otteilla olla jatkuvassa pelipaikassa millään kiinni.

Ilostuttanut Oudon vahva pelaaminen, kiva nähdä kuinka joku menee maalille röyhkeällä otteella.

Vähän harmittanu kuinka kakkosessa Könönen pelin ulkopuolella.
Najman ajoittain hyvä ajoittain heikko, tänään enemmän olen ollut tyytyväinen.

Ratinen voisi kanssa nostaa omaa itseluottamustaan kolmannessa maalin muodossa.

Janko

Luottopelaaja
Mää koitan kaivaa jostain nyt still-kuvan siitä. Ei mun silmät nyt näin paljoa voi valehdella.
Kyllä siinä kontakti on mutta Malek on omalla sekoilullaan jo ennen sitä pelannut itsensä ihan pihalle.

bxl-man

Share Ilves #18
Vain porkkanalaseilla tuosta saa oikeusmurhan. Ihan oikein tuo meni.

Fifty-fifty tilanne illan tarkistusta ja tarkistuksen kautta ihan selkeä hylky.
Pitkässä juoksussa menee tasan. Kyllähän tuossa espoolaisten tuuletuksestakin näkee, että katotaan ny…

IhanJuniori

Junioripelaaja
Kyllä siinä kontakti on mutta Malek on omalla sekoilullaan jo ennen sitä pelannut itsensä ihan pihalle.
Mää olen edelleen sitä mieltä, että Malek lähtee laukausta vastaan ja vetää rähmälleen sen luistin kontaktin takia.

EDIT: toki tää eipäs juupas voi toki loppua mun puolesta kun kerrankin haasto onnistui.

Soho

Tähtipelaaja
Nättinen esiintyy tilastoissa, kamppailuvoitot. Positiivista sekin...on vääntövoimaa tuossa kentässä. Vielä Ratiselle jotain käyttöä, niin hyvä tulee.
Yksi erittäin hyvä jalalla nosto omalta alueelta ja siitä jako Callelle, joka laukoi ja saatiin hyökkäyspään aloitus. Muuten onkin ollut sitä huonompaa Ratista taas. Hukkaillut kiekkoja ja koohottanut silmät kiinni.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Aivan sama vaikka Malek on siellä jo polvillaan, mutta laukaisu hetkellä tämä Kespoon kaveri ottaa kontaktin kassarin alueella. Pakkohan tuo on hylätä.

Status
Viestiketju on suljettu.