Tulosveikkaus ja otteluseuranta Ilves - Tappara Pe 18.10.2024, klo 19.31

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 983
Oliko siä Lööke Nättisen ja Stranan kanssa...
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 926
Metsola kyllä vaikuttaa paremmalta veskarilta näihin paikallispeleihin kuin Heljanko.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 850

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
884
Loppujen lopuksi aika pieni yksittäisessä pelissä. Pelaajat itse sen pumppauksen tekevät. Vaikea on koutsin kääntää pelin suuntaa kesken pelin. Joku aikalisä ja ketjujen sekoittelu voi vähän auttaa ja tuoda lisävirtaa.
Olen eri mieltä (sorry). Kyllä valkku johtaa peliä! Ja saa muutoksen aikaan.

Liian usein selkäranka naksahtaa jo alkupelissä poikki. Tänäänkin viimeistään 0-1 naapurille, ja peli oli siinä! Valitettavasti.

Odotan kyllä sitä, että valkku laittaa kundit pelaamaan, ja kunnolla!

Sitä odotellessa…
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
13 244
Eniten kuitenkin pistää silmään tuo täydellinen tunnetilan puuttuminen. Juuri se mitä ennen pelin alkua painotettiin. Miten vitussa täysi tupa ja paikallispeli ja yhtään ei saa itsestä irti. Kovin tutulta kuulostaa.
Koska naapurilla on enemmän Ilves-kasvatteja.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 427
Pitikö ton Metsolankin tulla takas? Tuntuu ihan vittuilulta tulee vuosikymmenen jälkeen taas vaan nöyryyttämään ja heilauttaan hanskaa Ilvestä vastaan.
 

Garantie

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
450
Ainakin ennen peliä studiossa nuo asiantuntijat hieman jopa hymyilivät tuolle kuormaselittelylle ja totesivat, että tänään ei varmasti siihen enää voida vedota.

En minä tätä peliä väsyn piikkiin pistäisikään, vaan harjoituspuutteen jos johonkin.

No näitä tulee. Katsellaan sitten seuraavassa paikallisessa kun Tapparalla on älytön kuorma ja Ilveksellä ei. Revanssi tulee pian eteen.
 

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
538
Olen sitä mieltä, että kyllä Ilves Tuosta parantaa pirusti jo parin kkn aikana, mutta riittääkö se sitten.
Ilves-fanit uskoo joka vuosi keväiseen jouluun ja sen ihmeisiin, aivan kuin joulupukkiin. Kuullaan kommentteja tyyliin: "Olen varma, että parannamme playoffeihin mennessä", tai "playoff-valmentaja, runkosarja ei merkitse mitään". Ja sitten alkavat ne kuuluisat pudotuspelit...

Ilves tuntuu olevan ainoa joukkue, joka oletettavasti parantaa, kun taas muilla joukkueilla kehitys muka pysähtyy nykyhetkeen. Tai jos joku muu kehittyy, niin Ilveshän parantaa tietysti suhteessa vielä enemmän – perustuen, no, vaikka mihin!
 

RanskanIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 533
Ilves kun johtaisi 4-0 saisi vielä jännittää, josko kuitenkin hävittäisiin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 983
Papissa eivät saa kyllä vihulaista irrotettua kiekosta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös