Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kai ne pelaajatkin joku hankkii.
Ei, mutta nojatuolikiekkoilijat selvästi tietävät paremmin mitä pelikuorma tekee.
Mää jaksan käännellä tätä vaikka kuinka paljon.Kai ne pelaajatkin joku hankkii.
Olen eri mieltä (sorry). Kyllä valkku johtaa peliä! Ja saa muutoksen aikaan.Loppujen lopuksi aika pieni yksittäisessä pelissä. Pelaajat itse sen pumppauksen tekevät. Vaikea on koutsin kääntää pelin suuntaa kesken pelin. Joku aikalisä ja ketjujen sekoittelu voi vähän auttaa ja tuoda lisävirtaa.
Sulaako sitten keväällä? Toisin kuin HeljankoMetsola kyllä vaikuttaa paremmalta veskarilta näihin paikallispeleihin kuin Heljanko.
Koska naapurilla on enemmän Ilves-kasvatteja.Eniten kuitenkin pistää silmään tuo täydellinen tunnetilan puuttuminen. Juuri se mitä ennen pelin alkua painotettiin. Miten vitussa täysi tupa ja paikallispeli ja yhtään ei saa itsestä irti. Kovin tutulta kuulostaa.
Ainakin ennen peliä studiossa nuo asiantuntijat hieman jopa hymyilivät tuolle kuormaselittelylle ja totesivat, että tänään ei varmasti siihen enää voida vedota.
Ilves-fanit uskoo joka vuosi keväiseen jouluun ja sen ihmeisiin, aivan kuin joulupukkiin. Kuullaan kommentteja tyyliin: "Olen varma, että parannamme playoffeihin mennessä", tai "playoff-valmentaja, runkosarja ei merkitse mitään". Ja sitten alkavat ne kuuluisat pudotuspelit...Olen sitä mieltä, että kyllä Ilves Tuosta parantaa pirusti jo parin kkn aikana, mutta riittääkö se sitten.
Siihen ei paljoa vaadita, mutta se on toki erittäin huono juttu meille.Metsola kyllä vaikuttaa paremmalta veskarilta näihin paikallispeleihin kuin Heljanko.
Siitä oiva aasin -silta reenijumiin?Tollanen kuorma niin kyllä se pari viikkoa vaatii tässä vaiheessa kautta. Varsinkin kun reenejä lyödään vielä sekaan.
Siitä oiva aasin -silta reenijumiin?