Koskela joutunee töihin eli selaamaan Elite Prospectsia.
Etä-Ilves Luottopelaaja Viestejä 1 556 1 Helmikuu 2023 #301 Koskela joutunee töihin eli selaamaan Elite Prospectsia.
Koivane Vakiokokoonpanossa Viestejä 876 1 Helmikuu 2023 #302 Meklari sanoi: Voi perseenreikä. 5 pakilla pitäisi pärjätä. Laajenna klikkaamalla Viidellä? Mitä mulla on mennyt ohi?
Meklari sanoi: Voi perseenreikä. 5 pakilla pitäisi pärjätä. Laajenna klikkaamalla Viidellä? Mitä mulla on mennyt ohi?
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 089 1 Helmikuu 2023 #303 Koivane sanoi: Viidellä? Mitä mulla on mennyt ohi? Laajenna klikkaamalla Leksa putos kanssa.
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 126 1 Helmikuu 2023 #304 Koivane sanoi: Viidellä? Mitä mulla on mennyt ohi? Laajenna klikkaamalla Lööf ei oo pelannu aikoihin.
Koivane sanoi: Viidellä? Mitä mulla on mennyt ohi? Laajenna klikkaamalla Lööf ei oo pelannu aikoihin.
Ipa72 Luottopelaaja Viestejä 6 412 1 Helmikuu 2023 #305 Hyvä, ettei Ikonen saanut kiekkoa suuhun äsken.
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 013 1 Helmikuu 2023 #306 Toivottavasti toi Parikan putoaminen ei tarkoita sitä että roposet laitetaan vain pakkiin.
Koivane Vakiokokoonpanossa Viestejä 876 1 Helmikuu 2023 #308 Riksu sanoi: Leksa putos kanssa. Laajenna klikkaamalla Voi perse
jurgen Tähtipelaaja Viestejä 14 594 1 Helmikuu 2023 #309 Alkaa tulla fibat viime keväältä mieleen... Ilves on klesana!
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 470 1 Helmikuu 2023 #310 Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Toivottavasti toi Parikan putoaminen ei tarkoita sitä että roposet laitetaan vain pakkiin. Laajenna klikkaamalla Eiköhän sieltä joku Mazda taas hommata jostain
Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Toivottavasti toi Parikan putoaminen ei tarkoita sitä että roposet laitetaan vain pakkiin. Laajenna klikkaamalla Eiköhän sieltä joku Mazda taas hommata jostain
Raipe - The Great One Tähtipelaaja Viestejä 11 488 1 Helmikuu 2023 #311 Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Toivottavasti toi Parikan putoaminen ei tarkoita sitä että roposet laitetaan vain pakkiin. Laajenna klikkaamalla Kyllä nyt jumalauta pitää kaivaa sitä kuvetta isolla kädellä. Hyökkääjä ja pakki sisään.
Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Toivottavasti toi Parikan putoaminen ei tarkoita sitä että roposet laitetaan vain pakkiin. Laajenna klikkaamalla Kyllä nyt jumalauta pitää kaivaa sitä kuvetta isolla kädellä. Hyökkääjä ja pakki sisään.
Meklari Luottopelaaja Viestejä 8 126 1 Helmikuu 2023 #312 Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Toivottavasti toi Parikan putoaminen ei tarkoita sitä että roposet laitetaan vain pakkiin. Laajenna klikkaamalla Aho ainakin kehiin ensi peliin. Pitäisi nyt tästä pelistä selvitä kunnialla ja se vaikeutui huomattavasti.
Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Toivottavasti toi Parikan putoaminen ei tarkoita sitä että roposet laitetaan vain pakkiin. Laajenna klikkaamalla Aho ainakin kehiin ensi peliin. Pitäisi nyt tästä pelistä selvitä kunnialla ja se vaikeutui huomattavasti.
Koivane Vakiokokoonpanossa Viestejä 876 1 Helmikuu 2023 #316 Riksu sanoi: Parikka jäällä? Laajenna klikkaamalla Näyttäisi olevan!
GNR Vakiokokoonpanossa Viestejä 766 1 Helmikuu 2023 #320 Riksu sanoi: Parikka jäällä? Laajenna klikkaamalla Näyttäis olevan