Tästä olen itse kyllä oikeasti hieman huolissani. Nämä meidän ns. voimahyökkääjät Alvarez, Gregoire ja Könönen ovat toistaiseksi olleet aivan riittämättömiä tuohon rooliin ja nyt mennään kuitenkin jo tammikuuta. Todella vaikea nähdä että löytäisivät yhtäkkiä jonkin uuden vaihteen, kun mitään hyvän voimahyökkääjän (Savinainen, Repo jne) elkeitä ei ole ollut edes vilaukselta nähtävissä.
Näiden jätkien pitäisi herätellä joukkuetta kovilla taklauksilla ja mallille ajoilla, mutta paskanmarjat. Aivan lapasia jokainen toistaiseksi.
Jos tällainen joukkue olisi Porissa tai edes Lappeenrannassa niin olisi buumi ihan toisenlainen. Ok, onhan tuo Mikkeli pieni paikka mutta silti ottaa vähän päähän että ihmisiä kiinnostaa noinkin vähän.
Olihan enemmistö foorumistakin kauden alla sitä mieltä, että nyt on mestaruuden aika jo materiaalinkin puolesta. Surkeita ovat Könöset ja Ratiset olleet, tietysti.
edit: Nyt puhuu olut. Minun täytyy rauhoittua. Pahoittelut.
Minulla on yhtälailla oikeus kirjoittaa täällä kuin muillakin. Tämä ihme hyökkäys henkilökohtaisesti minua kohtaan naurattaa, mutta ei ollut asiallinen.
Koskaan en ole kestään kirjoittajasta tai pelaajasta mitään pahaa henkilökohtaisista asioista sanonut voitte lukee viestit.
Pelaajien esityksiä ja mielipiteitä täällä saa kyllä arvostella.