Tulosveikkaus ja otteluseuranta Jukurit - Ilves 5.1.2024

Status
Viestiketju on suljettu.

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 460
Jääkiekkoon kuuluu vauhti, maalille meno ja taklaukset. Ipalla ei oo näistä mitään. Pusitouhua.
Tästä olen itse kyllä oikeasti hieman huolissani. Nämä meidän ns. voimahyökkääjät Alvarez, Gregoire ja Könönen ovat toistaiseksi olleet aivan riittämättömiä tuohon rooliin ja nyt mennään kuitenkin jo tammikuuta. Todella vaikea nähdä että löytäisivät yhtäkkiä jonkin uuden vaihteen, kun mitään hyvän voimahyökkääjän (Savinainen, Repo jne) elkeitä ei ole ollut edes vilaukselta nähtävissä.

Näiden jätkien pitäisi herätellä joukkuetta kovilla taklauksilla ja mallille ajoilla, mutta paskanmarjat. Aivan lapasia jokainen toistaiseksi.
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
376
Noniin, joko rauhoituttaisiin?

Kuka nuo musiikit on lähetykseen valinnut? Melkein alkoi tanssituttamaan. /s
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 365
Onneksi ei montaa kautta enää tarvitse tuohon latoon joukkueen matkata, kun on hävinnyt Liiga-kartalta koko Mikkeli Jukureineen.
Jos tällainen joukkue olisi Porissa tai edes Lappeenrannassa niin olisi buumi ihan toisenlainen. Ok, onhan tuo Mikkeli pieni paikka mutta silti ottaa vähän päähän että ihmisiä kiinnostaa noinkin vähän.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 290
Olihan enemmistö foorumistakin kauden alla sitä mieltä, että nyt on mestaruuden aika jo materiaalinkin puolesta. Surkeita ovat Könöset ja Ratiset olleet, tietysti.

edit: Nyt puhuu olut. Minun täytyy rauhoittua. Pahoittelut.
Könönen sentään ajoi maalille ekassa erässä ja se on sitä mitä hyökkäyksessä pitäisi nähdä enemmänkin.
 

000

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
257
Ei se eka erä nyt noin huono ollut. Ehkä tästä noustaan vielä ja voittoputki aluille…
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 642
Hohhoh
 

Don Corleone

Luottopelaaja
Viestejä
2 729
Minulla on yhtälailla oikeus kirjoittaa täällä kuin muillakin. Tämä ihme hyökkäys henkilökohtaisesti minua kohtaan naurattaa, mutta ei ollut asiallinen.

Koskaan en ole kestään kirjoittajasta tai pelaajasta mitään pahaa henkilökohtaisista asioista sanonut voitte lukee viestit.

Pelaajien esityksiä ja mielipiteitä täällä saa kyllä arvostella.
Sinulla on oikeus kirjoittaa, mutta asiallisuus olisi mukava piirre kirjoittelussasi
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös