Jäähykuningas18
Luottopelaaja
Joo näinhän mä sanoin. Vittu sä olet kyllä raskas tyyppi.Jep. Mutta Löökeä ei koske samat säännöt jos syöttö ei tule täysin kohdilleen, on vika syöttäjässä eikä voida vaatia maalia.
Joo näinhän mä sanoin. Vittu sä olet kyllä raskas tyyppi.Jep. Mutta Löökeä ei koske samat säännöt jos syöttö ei tule täysin kohdilleen, on vika syöttäjässä eikä voida vaatia maalia.
Frimanilla joku 500 vetoa tähän iltaan. Maalia kohti tuskin mennyt monikaan.
Sinänsä totta, mutta toi meidän rosteri pesee Jypin vastaavan tällaisenaan silti aina.Kyllä tuon näkee meidän 5vs5 pelistä, että puolet senttereistä puuttuu. Pelin rytmi kateissa.
Ei pitäis nauraaSemmosia maskimiehelle mukavia pään korkuisia tulee viivalta koko illan.
Mitä sä sitten tarkoitat? Se Mesen paikka oli kaukana mistään ”varmasta maalipaikasta, mistä pitikin tehdä maali”.Joo näinhän mä sanoin. Vittu sä olet kyllä raskas tyyppi.![]()
Ollut koko kauden täys lapanen. Puolustus toimi loistavasti Latvalan ollessa saikulla,joten toivottavasti ei pelaa enää peliäkään kun muut pakit palaa askiin.Latvala ollut hirvittävän epävarma, pelejä jäi väliin ehkä siinä syy.
Tätä rataa jatkaa niin keväällä ansaitusti viltissä kun kaikki puolustajat kunnossa.
Najman tulee takaisin ja painaa 1+1 jokaiseen peliin siitä eteenpäin.Maaliodottama Jypille 2,4 vs 1,32. Siltähän toi on näyttänytkin tänään. Toivottavasti saadaan Najman ja Nättinen pian kehiin. Pelin rytmi on pahasti kateissa, kun pari sentteriä puuttuu.
Toki ihan näin paskasti ei saisi esiintyä tälläkään rosterilla.
No ensinnäkin mä puhuin nyt tuosta yhdestä tilanteesta jossa Svej tarjoilee tyhjän maalin Meselle ja kehuin muuten Mesen vetoa myös. Vaikka tulisi vähän eteen se syöttö niin kyllä tuosta maalintekijän pitäisi se maali tehdäkin. Sitten sä aloit tapasi mukaan vetämään omaa showtasi ja jotain Lööke juttuja vaikken ole ainuttakaan tuollaista syöttöä hänen nähnyt saaneen ylivoimalla jossa saisi tyhjiin ampua.Mitä sä sitten tarkoitat? Se Mesen paikka oli kaukana mistään ”varmasta maalipaikasta, mistä pitikin tehdä maali”.