Tulosveikkaus ja otteluseuranta JYP - Ilves 11.12.2024

Status
Viestiketju on suljettu.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Hei tiedätkö tää sun joka sivulauseesta Mesen puolustaminen vaikka kukaan ei ois mitää Mesestä sanonutkaan ja vertailu ja puolesta loukkaantuminen monen sivun ajan kaksinkamppaillen alkaa olla yhtä freesiä ku Latvalan peli tänään.
Hei tiedätkö, eihän tässä ole kyse mistään ”Mesen puolustamisesta”, vaan siitä mitä Löökeltä odotetaan tuolta vetäjän paikalta.

Ja siitä millaisia paikkoja Löökellekin on rakenneltu ylivoimissa.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Jep annetaan olla. Seuraavaksi odotan nauruhymiötä ja ehkä sen jälkeen jonkun henkilökohtaisuuksiin menevän naljauksen.
Ei vittu ei saatana. Svej tarjoili tyhjän maalin Meselle. Siitä puhuin ja sä aloit vetään Löökeä mukaan johon sanoin etten ole nähnyt hänen saaneen tuollaista syöttöä yv:llä. Mikä vittu tässäkin nyt on noin vaikeaa ymmärtää? Eiku pitää saada vääntää taas väkisin kun on kyse sun lempipelaajasta jonka kuville varmaan runkaat kotona. Siinä sitä nasevuutta sulle.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ei vittu ei saatana. Svej tarjoili tyhjän maalin Meselle. Siitä puhuin ja sä aloit vetään Löökeä mukaan johon sanoin etten ole nähnyt hänen saaneen tuollaista syöttöä yv:llä. Mikä vittu tässäkin nyt on noin vaikeaa ymmärtää? Eiku pitää saada vääntää taas väkisin kun on kyse sun lempipelaajasta jonka kuville varmaan runkaat kotona. Siinä sitä nasevuutta sulle.
:D :D :D

King98

Luottopelaaja
Rauno haluaa väitellä, sitten leikki loppuukin kesken yhtäkkiä.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Hei tiedätkö tää sun joka sivulauseesta Mesen puolustaminen vaikka kukaan ei ois mitää Mesestä sanonutkaan ja vertailu ja puolesta loukkaantuminen monen sivun ajan kaksinkamppaillen alkaa olla yhtä freesiä ku Latvalan peli tänään.
Huvittavintahan tässä on että mä jopa kehuin Mesen vetoa tuolla aiemmin mutta tämän sankarin pitää päästä taas väkisin vääntämään kun ei muka tajua mistä mä puhuin ja mikä oli pointti.

yellowgreen

Luottopelaaja
Hei tiedätkö, eihän tässä ole kyse mistään ”Mesen puolustamisesta”, vaan siitä mitä Löökeltä odotetaan tuolta vetäjän paikalta.

Ja siitä millaisia paikkoja Löökellekin on rakenneltu ylivoimissa.
Ja sä pääsit tähän helvetti Mesen maalista, koska sulla osuu aina hermoon mikä tahansa Pendoon tai Meseen liittyvä. Ja älä vaan vastaa mulle. Mä en jaksa sun kaa vääntää toisin ku Jäähykuningas. Menkää miekkailee Lööken ja Mesen ketjuun pelin jälkeen ja keskitytään tähän peliin, niin ne teidän miekkailut voi vaan jättää sit lukematta me muut.

jurgen

Tähtipelaaja
Tuo Mesen veto ihan prkl karusta asennosta oli silkkaa taidetta! Todella upea veto ja maali. Svejkovsky on kyllä mieletön pelimies!

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Huvittavintahan tässä on että mä jopa kehuin Mesen vetoa tuolla aiemmin mutta tämän sankarin pitää päästä taas väkisin vääntämään kun ei muka tajua mistä mä puhuin ja mikä oli pointti.
Siis sun pointti oli se, että Lööke ei ole koskaan saanut syöttöä ylivoimalla tuonne kaarelle että voisi kiskoa one-timeriä. Sanoin että kyllä on.

Tampere Maple Leafs

Vakiokokoonpanossa
Tää on meidän matsi vielä, Jyp on ollut melko kehno johtoasemassa. Toivottavasti kokoonpanoa olisi vähän tiivistetty - nyt ei oo hyvä aika uskoa huumoriosastoon kädet silmillä.

jurgen

Tähtipelaaja
3. Erään:

Svejkovsky - Mäntykivi - Meskanen
Suomi - Ratinen - Klinberg
Väisänen - Borg - Lööke

Muut poppareiile.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Ja sä pääsit tähän helvetti Mesen maalista, koska sulla osuu aina hermoon mikä tahansa Pendoon tai Meseen liittyvä. Ja älä vaan vastaa mulle. Mä en jaksa sun kaa vääntää toisin ku Jäähykuningas. Menkää miekkailee Lööken ja Mesen ketjuun pelin jälkeen ja keskitytään tähän peliin, niin ne teidän miekkailut voi vaan jättää sit lukematta me muut.
Haha. Voimia. Jaksat silti kuitenkin mulle kirjotella. On teillä kyllä rankkaa.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Hyvä Arttu Pelli.

Status
Viestiketju on suljettu.