Nyt oli näädästä niskaote, täytyisi vaan purra poikki.
#13 Luottopelaaja Viestejä 3 024 28 Maaliskuu 2022 #261 Nyt oli näädästä niskaote, täytyisi vaan purra poikki.
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 020 28 Maaliskuu 2022 #262 IlvesOnVAHVA sanoi: Sua ny tuntuu pelottavan vähän kaikki, kannattaa pistää telkkari kiinni ja mennä peiton alle Laajenna klikkaamalla Kiitos rakentavasta viestistä
IlvesOnVAHVA sanoi: Sua ny tuntuu pelottavan vähän kaikki, kannattaa pistää telkkari kiinni ja mennä peiton alle Laajenna klikkaamalla Kiitos rakentavasta viestistä
Dominaattori Luottopelaaja Viestejä 4 355 28 Maaliskuu 2022 #263 Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: En ala vänkäämään tai ole sitä mieltä että Lankku olis heikko, mutta mua pelottaa älyttömästi just toi mailapeli? Laajenna klikkaamalla Omastakin mielestä tossa mailapelissä on paljon parannettavaa. Toki tää on yleensä ulkomaalaisille maalivahdeille normaalia, suomalaiset veskarit yleensä tässä hyviä.
Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: En ala vänkäämään tai ole sitä mieltä että Lankku olis heikko, mutta mua pelottaa älyttömästi just toi mailapeli? Laajenna klikkaamalla Omastakin mielestä tossa mailapelissä on paljon parannettavaa. Toki tää on yleensä ulkomaalaisille maalivahdeille normaalia, suomalaiset veskarit yleensä tässä hyviä.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 28 Maaliskuu 2022 #269 Nätti syöttö henkalta
Dominaattori Luottopelaaja Viestejä 4 355 28 Maaliskuu 2022 #271 Kyllä nyt pitäs jo saada maali ettei kohta tuu sitä ohhoh-maalia
Janko Luottopelaaja Viestejä 5 879 28 Maaliskuu 2022 #272 Maltti pitää olla ja puolustaa yhtä hyvin kun tähänkin asti.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 083 28 Maaliskuu 2022 #273 Galimoville olis uponnut jo monta, nyt siä näyttäis olevan kassari.
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 159 28 Maaliskuu 2022 #274 Haapala ja Bap pelaavat ajoittain loistavasti yhteen. Hitto että on maali ollut lähellä.
Ikrak Rivipelaaja Viestejä 46 28 Maaliskuu 2022 #275 Miks mun pitää nähdä mainoksia vaikka mä maksan tästä cmoresta... discovery+ ei näkynyt mainoksia. Vituttaa koko cmore.
Miks mun pitää nähdä mainoksia vaikka mä maksan tästä cmoresta... discovery+ ei näkynyt mainoksia. Vituttaa koko cmore.
Limakettu Rivipelaaja Viestejä 72 28 Maaliskuu 2022 #277 Ikurin Vire sanoi: Galimoville olis uponnut jo monta, nyt siä näyttäis olevan kassari. Laajenna klikkaamalla Nääh, melko keskinkertanen koppari tuo tuntuu olevan
Ikurin Vire sanoi: Galimoville olis uponnut jo monta, nyt siä näyttäis olevan kassari. Laajenna klikkaamalla Nääh, melko keskinkertanen koppari tuo tuntuu olevan
Ilveksenmiäs Tähtipelaaja Viestejä 14 705 28 Maaliskuu 2022 #278 Jos Kärpät jatkaa tästä ottelusarjasta, niin minäkin huudan potkuja Myrrälle, Suomelle, itselleni ja kaikille ketä keksin...
Jos Kärpät jatkaa tästä ottelusarjasta, niin minäkin huudan potkuja Myrrälle, Suomelle, itselleni ja kaikille ketä keksin...
janne68 Luottopelaaja Viestejä 1 000 28 Maaliskuu 2022 #279 Pakko sanoa että nuo kentälliset sopivat hyvin yhteen. On välillä ollut loistavaa peliä
Bure10 Guest 28 Maaliskuu 2022 #280 Paljon pomppii kiekot ratkaisevissa paikoissa. Siinä olisi Mäntykivellekin avautunut hyvä vetopaikka, mutta juuri väärässä paikassa kiekko karkaa.
Paljon pomppii kiekot ratkaisevissa paikoissa. Siinä olisi Mäntykivellekin avautunut hyvä vetopaikka, mutta juuri väärässä paikassa kiekko karkaa.