Keltavihreäpeto
Vakiokokoonpanossa
Voidaanko me palauttaa pelikiellossa oleva kaveri takasin Kouvolaa ”kiitti lainasta” 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Näin kristallipallosta kolmannen erän. Olis pitänyt laittaa spoilausvaroitus, sori.Että mitä että?![]()
Ainakin itse katsoin että luistin irtoaa jäästä vasta kontaktin jälkeen.Hyppytaklaus ja päähän kopsahtaa, helvetin tärkeä taklaus hei.
Mun mielestä hyvä kun joku uskaltaa taklata kovaa ja omaan silmään puhdas. Mutta mulla onkin Kovan silmät.Voidaanko me palauttaa pelikiellossa oleva kaveri takasin Kouvolaa ”kiitti lainasta”![]()
Tätä odotellessaNäin kristallipallosta kolmannen erän. Olis pitänyt laittaa spoilausvaroitus, sori.
Ei kyllä mene lähellekkään Suomen maalin hylkäystä Tapparaa vastaan. Se vituttaa edelleen.Kauden pahin housuun paskominen tuomareilta. Aivan uskomatonta.
Jalat nousee jäästä, katsoppa uudestaan.Jaa mikä taklaus vai? sehän oli puhdas mutta tässä paska liigassa mikä on Slovakian liigan tasolla niin tuomarit paskoo housuun kun joku antaa vähän kovuutta