bxl-man
Share Ilves #18
Jos ei tätä itse osata tyriä. On toi Kärpät aivan saatanan uninen porukka.Ei taida olla Kärpillä palaa tässä pelissä.
Jos ei tätä itse osata tyriä. On toi Kärpät aivan saatanan uninen porukka.Ei taida olla Kärpillä palaa tässä pelissä.
Ymmärtäähän sen, että vaikea on pysyä poissa tällaisina hetkinä. Mutta joku saisi puhua järkeä Kapulle. Pistetään toiveet Raipeen. Eikun ei saatana sittenkään, sehän pelasi ilman toista olkapäätä jotkut playoffit.No Suomi nyt pelaa vaikka käsi irtipoikki, mikä ei aina oo niin järkevä ominaisuus pelaajassa.
Ei mun mielestä. Kovaa vieraspeliä pelataan, kenties kauden parhaintaIlves vetelee aikalailla puolikaasulla, eikä Kärpillä ole toistaiseki ollut palan palaa, toki muutamista harppuunoista voivat taululle päästä, mutta on tuo Kärppien peli kyllä surkean näköistä hiihtelyä.
Sepon ongelma on se, että taso heittelee aivan liikaa. Saattaa olla tiistaina kentän paras pelaaja ja perjantaina paskin. Tästä tasaisuuden puutteesta itsekkin hänelle antanut rapaa.Muutenkin taas hyvää tekemistä kiekolla ja jalalla.
Paljon on täälläkin Seppo saanut rapaa mutta kyllähän fakta on se että ketjukaverit Suomi-Ikonen on niin jäässä kuin olla ja voi ja ketjun tekeminen on pelkästään Sepon harteilla.
Siis ehdottomasti hyvää peliä, mutta näkisin että Ilves pystyy tuosta pykälän nostamaan, jos tarve on, vastustaja on vaan aika onneton.Ei mun mielestä. Kovaa vieraspeliä pelataan, kenties kauden parhainta
Kivasti pelaavat Oulun omat pojat logolle…..Jos ei tätä itse osata tyriä. On toi Kärpät aivan saatanan uninen porukka.
Meillä on erinomainen nelonen. Toivottavasti tällä jatketaan.Mäntykivi, Sebök ja koko nelosketju olleet tänään pirun hyviä. On se hienoa, että eri peleissä tulee eri osastoilta kantavia voimia. Tätä on odotettu koko kausi. Kuin taikaiskusta sitä secondary scoringia on alkanut tulemaan.
Sepon ongelma on tällä hetkellä että molemmat laiturit yössä.Sepon ongelma on se, että taso heittelee aivan liikaa.
Suomi-Ikonen ei ole nyt lähtenyt oikein kenenkään sentterin kanssa. Sebok pelasi hienosti muidenkin kanssa.Muutenkin taas hyvää tekemistä kiekolla ja jalalla.
Paljon on täälläkin Seppo saanut rapaa mutta kyllähän fakta on se että ketjukaverit Suomi-Ikonen on niin jäässä kuin olla ja voi ja ketjun tekeminen on pelkästään Sepon harteilla.