• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Tulosveikkaus ja otteluseuranta KalPa - Ilves 15.3.2025

Status
Viestiketju on suljettu.

AksuSusi

Vakiokokoonpanossa
Ei tätä tuomarit ratko älkää enää selitelkö. Kalpa selvästi parempi ja tehokkaampi!
Me ei ansaita tämän enempää!

Seteri

Luottopelaaja
Vitun latvala. Varmaan mukava kuulla koppiin hurraukset aikaansaannostaan.

"Koukku" piti puhaltaa ku ei kalpan räpeltämisestä tullu mitään.

Blackwolf

Luottopelaaja
Yksittäisten pelaajien kykenemättömyys pelata tällaisessa tilanteessahan tämän ratkaisee.

Latvala-OLeary ja Pavlat ovat ihan omilla yksilösuorituksillaan lahjoittaneet kahden maalin johdon Kalpalle.

Valitettavasti samaan hommaanhan on kaaduttu jo monta vuotta.

Ikone

Vakiokokoonpanossa
Tuomarit haluaa sitten ratkoa runkosarjan.

Latvalan töötti oli kokonaisuudessaan törkeä ja ulosajon arvoinen. Mutta...siinä oli myös sellainen aspekti että jos taklattava joka kerta syöksyy taklauksen alta sivuun niin noita tahattomia polvitaklauksia tulee solkenaan. En ainakaan itse havainnut mitään tarkoituksellista jalan venytystä näytetystä kuvakulmasta, siinä haettiin ihan normaalia taklausta ja taklattava väisti suoraan polven alle. Voitaisiin puhua taklaajan lisäksi myös taklattavan vastuusta ainakin kyseisessä tapauksessa.

Koukkausjäähyä turha edes kommentoida VMP.
Tämä.
Kiiskinen itse valitsi että haluaa loukkaantua. Latvala tulee normaalisti takaamaan ja Kiiskinen päättä itse väistää ja jättää jalan alle. Toivottavasti ei hetkeen kävele, jotta oppii miten jäällä toimitaan.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
En ole koskaan ollut taikauskoinen mutta Ilveksen kohdalla sellanen aina käy mielessä.

Kaikki todennäköisyyshommelitki pari päivää sitten vielä 87% Ilveksen runkosarjavoitolle ja nyt ollaan 2 maalia perässä edes voitosta :D

Noh aikaa on... Onneksi

Paatelainen

Luottopelaaja
Ollaan kuitenkin vain 2 maalin päässä jatkoajalta. Nyt saatana ryhdistäytykää ja runnokaa se vaikka väkisin. Ei voida olla taas joka vuotinen liigan naurunaihe. Henkinen kantti näyttää ihan yhtä paskalta kuin edelliskausillakin.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Keväisin näkee myös Ilveksen raikkaan jalan, ei olla taaskaan fysiikassa sillä tasolla kuin Kalpa vaikka tänään piti olla reilusti raikkaampi joukkue jäällä.

1mmanuel

Luottopelaaja
Screenshot_20250309_132449.jpg

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Tuomarit haluaa sitten ratkoa runkosarjan.

Latvalan töötti oli kokonaisuudessaan törkeä ja ulosajon arvoinen. Mutta...siinä oli myös sellainen aspekti että jos taklattava joka kerta syöksyy taklauksen alta sivuun niin noita tahattomia polvitaklauksia tulee solkenaan. En ainakaan itse havainnut mitään tarkoituksellista jalan venytystä näytetystä kuvakulmasta, siinä haettiin ihan normaalia taklausta ja taklattava väisti suoraan polven alle. Voitaisiin puhua taklaajan lisäksi myös taklattavan vastuusta ainakin kyseisessä tapauksessa.

Koukkausjäähyä turha edes kommentoida VMP.
Turha itkeä tuomareista. Ilves on suorittanut itse heikosti viime kierrokset kun runkkarin voitto olisi voitu naulata. Jyp, Hpk, Kookoo ym…

Status
Viestiketju on suljettu.