Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maalin johto on noin maalin verran pienempi, mutta pahin johto se on kyllä.Eikös se 2 maalia ole pienin johto jääkiakossa?
Tämä.Tuomarit haluaa sitten ratkoa runkosarjan.
Latvalan töötti oli kokonaisuudessaan törkeä ja ulosajon arvoinen. Mutta...siinä oli myös sellainen aspekti että jos taklattava joka kerta syöksyy taklauksen alta sivuun niin noita tahattomia polvitaklauksia tulee solkenaan. En ainakaan itse havainnut mitään tarkoituksellista jalan venytystä näytetystä kuvakulmasta, siinä haettiin ihan normaalia taklausta ja taklattava väisti suoraan polven alle. Voitaisiin puhua taklaajan lisäksi myös taklattavan vastuusta ainakin kyseisessä tapauksessa.
Koukkausjäähyä turha edes kommentoida VMP.
Kalpa kultaperseille on annettu sm liigassa eniten ylivoimaaKalpa näyttää miten ylivoimaa pyöritellään ja leikitellään maalit perkele!
Vuodet vierii ja rungot vaihtuu ja silti käy näin![]()
Turha itkeä tuomareista. Ilves on suorittanut itse heikosti viime kierrokset kun runkkarin voitto olisi voitu naulata. Jyp, Hpk, Kookoo ym…Tuomarit haluaa sitten ratkoa runkosarjan.
Latvalan töötti oli kokonaisuudessaan törkeä ja ulosajon arvoinen. Mutta...siinä oli myös sellainen aspekti että jos taklattava joka kerta syöksyy taklauksen alta sivuun niin noita tahattomia polvitaklauksia tulee solkenaan. En ainakaan itse havainnut mitään tarkoituksellista jalan venytystä näytetystä kuvakulmasta, siinä haettiin ihan normaalia taklausta ja taklattava väisti suoraan polven alle. Voitaisiin puhua taklaajan lisäksi myös taklattavan vastuusta ainakin kyseisessä tapauksessa.
Koukkausjäähyä turha edes kommentoida VMP.