Jeps jeps
Raipen Lätty Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 2 521 2 Joulukuu 2022 #362 Ylimielinen peli Lankulta. Ihan mailapeli-Lehtoset tuli mieleen
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 180 2 Joulukuu 2022 #363 Jäitä pitkin kun oli heittänyt ton syötön niin ei mitään hätää, mutta piti sitten kohottaa laitaan
Rystykäyttö Vakiokokoonpanossa Viestejä 368 2 Joulukuu 2022 #364 Olis toki voinut vähän kovemman Langhamer heittää, mutta eikös toi laidasta ottanu jonkun pompun
Yliote Vakiokokoonpanossa Viestejä 253 2 Joulukuu 2022 #365 Harmittavasti Marekin karmivaan mokaan ratkesi tämä peli, eteenpäin
Eetu Fucking Mäkiniemi Luottopelaaja Viestejä 6 186 2 Joulukuu 2022 #366 Kuvastaa peliä. Tärkeimmät jäällä, eli ykkösmolari ja ykköskenttä kärkipelissä surkeimmat ja tappio on oikeutettu.
Kuvastaa peliä. Tärkeimmät jäällä, eli ykkösmolari ja ykköskenttä kärkipelissä surkeimmat ja tappio on oikeutettu.
Janko Luottopelaaja Viestejä 6 037 2 Joulukuu 2022 #367 Palstan höyrypäiden mukaan nyt pitää Marekki lähettää helvetin kauas Ilveksestä. Muistellaan nyt välillä hetkinen miltä se häviäminen maistui.
Palstan höyrypäiden mukaan nyt pitää Marekki lähettää helvetin kauas Ilveksestä. Muistellaan nyt välillä hetkinen miltä se häviäminen maistui.
AQ21 Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 987 2 Joulukuu 2022 #368 Todella outo pomppu mutta ethän sää nyt perkele voi tota tilannetta noin pelata.
Poissafoorumilta Luottopelaaja Viestejä 2 486 2 Joulukuu 2022 #369 Yliote sanoi: Harmittavasti Marekin karmivaan mokaan ratkesi tämä peli, eteenpäin Laajenna klikkaamalla Ei kai se vielä päättynyt ole?
Yliote sanoi: Harmittavasti Marekin karmivaan mokaan ratkesi tämä peli, eteenpäin Laajenna klikkaamalla Ei kai se vielä päättynyt ole?
KissaKala_ Luottopelaaja Viestejä 3 929 2 Joulukuu 2022 #371 Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Kuvastaa peliä. Tärkeimmät jäällä, eli ykkösmolari ja ykköskenttä kärkipelissä surkeimmat ja tappio on oikeutettu. Laajenna klikkaamalla Jep, koko tilanne lähti siitä, kun Sebok päätti syöttää kiekon ei kenellekään ja Marek viimestelee
Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: Kuvastaa peliä. Tärkeimmät jäällä, eli ykkösmolari ja ykköskenttä kärkipelissä surkeimmat ja tappio on oikeutettu. Laajenna klikkaamalla Jep, koko tilanne lähti siitä, kun Sebok päätti syöttää kiekon ei kenellekään ja Marek viimestelee
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 849 2 Joulukuu 2022 #372 Yliote sanoi: Harmittavasti Marekin karmivaan mokaan ratkesi tämä peli, eteenpäin Laajenna klikkaamalla Nojoo kyllähän Ilveksellä iso vuori oli vielä edessä että olisi tasoihin päässyt. Toki tähän katkesi kyllä selkäranka. Pitää kyllä muistaa myös alkukaudelta monetko pisteet Lankku meille pelasi, virheitä sattuu, eteenpäin!
Yliote sanoi: Harmittavasti Marekin karmivaan mokaan ratkesi tämä peli, eteenpäin Laajenna klikkaamalla Nojoo kyllähän Ilveksellä iso vuori oli vielä edessä että olisi tasoihin päässyt. Toki tähän katkesi kyllä selkäranka. Pitää kyllä muistaa myös alkukaudelta monetko pisteet Lankku meille pelasi, virheitä sattuu, eteenpäin!
Soho Tähtipelaaja Viestejä 20 469 2 Joulukuu 2022 #373 Lukko on saanut aikalailla ilmaiseksi maalit tänään. Ei siitä voi kuin itseään syyttää. Mutta hyvä taistelu oli vaikeista lähtökohdista huolimatta.
Lukko on saanut aikalailla ilmaiseksi maalit tänään. Ei siitä voi kuin itseään syyttää. Mutta hyvä taistelu oli vaikeista lähtökohdista huolimatta.
Val76 Luottopelaaja Viestejä 1 048 2 Joulukuu 2022 #374 Janko sanoi: Palstan höyrypäiden mukaan nyt pitää Marekki lähettää helvetin kauas Ilveksestä. Muistellaan nyt välillä hetkinen miltä se häviäminen maistui. Laajenna klikkaamalla Sun mielestä pelannut tänään hyvin? Kyllä mä vaihtaisin moken nyt.
Janko sanoi: Palstan höyrypäiden mukaan nyt pitää Marekki lähettää helvetin kauas Ilveksestä. Muistellaan nyt välillä hetkinen miltä se häviäminen maistui. Laajenna klikkaamalla Sun mielestä pelannut tänään hyvin? Kyllä mä vaihtaisin moken nyt.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 217 2 Joulukuu 2022 #375 Voivoi. Mitään ei oikein tältä illalta odottanut, mutta kuitenkin sitten v*tuttaa, kun peli möhlitään käytännössä ihan itse.
Voivoi. Mitään ei oikein tältä illalta odottanut, mutta kuitenkin sitten v*tuttaa, kun peli möhlitään käytännössä ihan itse.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 849 2 Joulukuu 2022 #376 Val76 sanoi: Sun mielestä pelannut tänään hyvin? Kyllä mä vaihtaisin moken nyt. Laajenna klikkaamalla Ei huhhuh ja mitäs apua siitä on näin 6min ennen loppua? vedetääs nyt happee välillä, ei me joka peliä voiteta vaikka kuinka halutaan. Yleensä myös yhdellä tehdyllä maalilla on vaikee voittaa, pitäskö vaihtaa kaikki kenttäpelaajat?
Val76 sanoi: Sun mielestä pelannut tänään hyvin? Kyllä mä vaihtaisin moken nyt. Laajenna klikkaamalla Ei huhhuh ja mitäs apua siitä on näin 6min ennen loppua? vedetääs nyt happee välillä, ei me joka peliä voiteta vaikka kuinka halutaan. Yleensä myös yhdellä tehdyllä maalilla on vaikee voittaa, pitäskö vaihtaa kaikki kenttäpelaajat?
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 13 849 2 Joulukuu 2022 #379 Riksu sanoi: Voivoi. Mitään ei oikein tältä illalta odottanut, mutta kuitenkin sitten v*tuttaa, kun peli möhlitään käytännössä ihan itse. Laajenna klikkaamalla No ei kyllä möhlitty. On tässä oltu koko peli ihan selvästi jäljessä ja väsyneitä.
Riksu sanoi: Voivoi. Mitään ei oikein tältä illalta odottanut, mutta kuitenkin sitten v*tuttaa, kun peli möhlitään käytännössä ihan itse. Laajenna klikkaamalla No ei kyllä möhlitty. On tässä oltu koko peli ihan selvästi jäljessä ja väsyneitä.