Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai se vielä päättynyt ole?Harmittavasti Marekin karmivaan mokaan ratkesi tämä peli, eteenpäin
Jep, koko tilanne lähti siitä, kun Sebok päätti syöttää kiekon ei kenellekään ja Marek viimesteleeKuvastaa peliä. Tärkeimmät jäällä, eli ykkösmolari ja ykköskenttä kärkipelissä surkeimmat ja tappio on oikeutettu.
Nojoo kyllähän Ilveksellä iso vuori oli vielä edessä että olisi tasoihin päässyt. Toki tähän katkesi kyllä selkäranka.Harmittavasti Marekin karmivaan mokaan ratkesi tämä peli, eteenpäin
Sun mielestä pelannut tänään hyvin? Kyllä mä vaihtaisin moken nyt.Palstan höyrypäiden mukaan nyt pitää Marekki lähettää helvetin kauas Ilveksestä. Muistellaan nyt välillä hetkinen miltä se häviäminen maistui.
Ei huhhuh ja mitäs apua siitä on näin 6min ennen loppua?Sun mielestä pelannut tänään hyvin? Kyllä mä vaihtaisin moken nyt.
No ei kyllä möhlitty. On tässä oltu koko peli ihan selvästi jäljessä ja väsyneitä.Voivoi.
Mitään ei oikein tältä illalta odottanut, mutta kuitenkin sitten v*tuttaa, kun peli möhlitään käytännössä ihan itse.