Sellanen maali.
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 14 824 16 Elokuu 2024 #64 Kiviharju osaa ainakin omiin tehdä maaleja ja samalla Stranskylle hattu täyteen. Davosia vastaan siis huomenna. Sehän käy.
Kiviharju osaa ainakin omiin tehdä maaleja ja samalla Stranskylle hattu täyteen. Davosia vastaan siis huomenna. Sehän käy.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 227 16 Elokuu 2024 #65 Stransky sai hatun tolla maalilla
IlvesYkköseksi Vakiokokoonpanossa Viestejä 504 16 Elokuu 2024 #67 gentle sanoi: Onko harkkamatseissa vedonlyöntiä? Laajenna klikkaamalla Ainakin Nordicbetillä itse laitoin Davosia reilu 2 kertoimella ja Ilvestä 2.6
gentle sanoi: Onko harkkamatseissa vedonlyöntiä? Laajenna klikkaamalla Ainakin Nordicbetillä itse laitoin Davosia reilu 2 kertoimella ja Ilvestä 2.6
AQ21 Luottopelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 3 990 16 Elokuu 2024 #68 Kiviharju sinetöi juuri sen että taas yksi kannu kiertää helsinkiläiset
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 288 16 Elokuu 2024 #69 IlvesYkköseksi sanoi: Ainakin Nordicbetillä itse laitoin Davosia reilu 2 kertoimella ja Ilvestä 2.6 Laajenna klikkaamalla Laittanut Kiviharju penkillä livevetoon Stranskyn hattua juuri ennen kentälletuloa
IlvesYkköseksi sanoi: Ainakin Nordicbetillä itse laitoin Davosia reilu 2 kertoimella ja Ilvestä 2.6 Laajenna klikkaamalla Laittanut Kiviharju penkillä livevetoon Stranskyn hattua juuri ennen kentälletuloa
Esa Toskanen Vakiokokoonpanossa Viestejä 514 16 Elokuu 2024 #70 Onko hallissa kuinka kylmä? Vaatetusta tässä mietin.
IhanJuniori Junioripelaaja Viestejä 17 519 16 Elokuu 2024 #71 Esa Toskanen sanoi: Onko hallissa kuinka kylmä? Vaatetusta tässä mietin. Laajenna klikkaamalla Huppari riittää itsellä.
Esa Toskanen sanoi: Onko hallissa kuinka kylmä? Vaatetusta tässä mietin. Laajenna klikkaamalla Huppari riittää itsellä.
WillieGunn Luottopelaaja Viestejä 3 914 16 Elokuu 2024 #72 Viime kiekkopelistä aikaa. Futiksen jälkeen tuntuu peli vähän nopeelta ja sekavalta. Sekavaa se tietty tähän aikaan vielä onkin. Nättisen esitykset kiinnostaa tänään. Ei mitään muistikuvia kaverista.
Viime kiekkopelistä aikaa. Futiksen jälkeen tuntuu peli vähän nopeelta ja sekavalta. Sekavaa se tietty tähän aikaan vielä onkin. Nättisen esitykset kiinnostaa tänään. Ei mitään muistikuvia kaverista.
IhanJuniori Junioripelaaja Viestejä 17 519 16 Elokuu 2024 #73 Täytyy antaa posia Davos - HIFK pelille. Ei ollut mitään pitsiturnaus hiihtelyä vaan jopa yllättävän fyysistä peliä.
Täytyy antaa posia Davos - HIFK pelille. Ei ollut mitään pitsiturnaus hiihtelyä vaan jopa yllättävän fyysistä peliä.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 15 227 16 Elokuu 2024 #74 IhanJuniori sanoi: Täytyy antaa posia Davos - HIFK pelille. Ei ollut mitään pitsiturnaus hiihtelyä vaan jopa yllättävän fyysistä peliä. Laajenna klikkaamalla Ensimmäinen erä oli kyllä laadukasta ja vauhdikasta kiekkoo, toisessa Davos vei ja kolmas nyt oli sitten todella fyysistä ajankohtaan nähden.
IhanJuniori sanoi: Täytyy antaa posia Davos - HIFK pelille. Ei ollut mitään pitsiturnaus hiihtelyä vaan jopa yllättävän fyysistä peliä. Laajenna klikkaamalla Ensimmäinen erä oli kyllä laadukasta ja vauhdikasta kiekkoo, toisessa Davos vei ja kolmas nyt oli sitten todella fyysistä ajankohtaan nähden.
IhanJuniori Junioripelaaja Viestejä 17 519 16 Elokuu 2024 #75 Riksu sanoi: Ensimmäinen erä oli kyllä laadukasta ja vauhdikasta kiekkoo, toisessa Davos vei ja kolmas nyt oli sitten todella fyysistä ajankohtaan nähden. Laajenna klikkaamalla Joo ja siis olihan siinä vaikka kuinka monta metrin syöttöä jotka meni kolme metriä ohi, mutta sentäs oli ihan viihdyttävä jääkiekko peli.
Riksu sanoi: Ensimmäinen erä oli kyllä laadukasta ja vauhdikasta kiekkoo, toisessa Davos vei ja kolmas nyt oli sitten todella fyysistä ajankohtaan nähden. Laajenna klikkaamalla Joo ja siis olihan siinä vaikka kuinka monta metrin syöttöä jotka meni kolme metriä ohi, mutta sentäs oli ihan viihdyttävä jääkiekko peli.
Tupsukorva35 Tähtipelaaja Viestejä 14 824 16 Elokuu 2024 #76 Esa Toskanen sanoi: Onko hallissa kuinka kylmä? Vaatetusta tässä mietin. Laajenna klikkaamalla @IhanJuniori tuossa vastaisikin että huppari riittää erittäin hyvin. Itsekin varauduin pidemmillä vaatteilla, mutta sanoisin ettei t-paidallakaan ihan vilu tule.
Esa Toskanen sanoi: Onko hallissa kuinka kylmä? Vaatetusta tässä mietin. Laajenna klikkaamalla @IhanJuniori tuossa vastaisikin että huppari riittää erittäin hyvin. Itsekin varauduin pidemmillä vaatteilla, mutta sanoisin ettei t-paidallakaan ihan vilu tule.
IhanJuniori Junioripelaaja Viestejä 17 519 16 Elokuu 2024 #78 Ei jumalauta kiitos @Jäähykuningas18 nää sinappi tuubi paidat on aivan kamalat
IhanJuniori Junioripelaaja Viestejä 17 519 16 Elokuu 2024 #79 Nää Ilveksen harjoituspaidat on ehkä rumimmat mitä mää olen ikinä nähnyt
gentle Luottopelaaja Viestejä 1 288 16 Elokuu 2024 #80 Lähetyksessä toisen miehen ääni kuuluu oikelta ja toisen vasemmalta, tämähän on kuin olisi itse tuolla seisomassa <3
Lähetyksessä toisen miehen ääni kuuluu oikelta ja toisen vasemmalta, tämähän on kuin olisi itse tuolla seisomassa <3