Mitä minä just katson? Ilves ihan paska..
Beast Luottopelaaja Viestejä 1 383 keskiviikko klo 18:58 #121 Mitä minä just katson? Ilves ihan paska..
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 4 263 keskiviikko klo 18:58 #122 Hyvän alun jälkeen todella paljon huolimattomia suorituksia. Pelsulla viime hetkien paremmat paikat.
Satunnainen Luottopelaaja Viestejä 2 037 keskiviikko klo 18:58 #123 Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: En tainnut mainita nimeltä ketään. Mitä mielestäsi ykkösestä tällä hetkellä puuttuu? Sekä tasa että ylivoimalla? Laajenna klikkaamalla Ykkösylivoimassa olisi kiva, jos joku muukin kuin viivapakki Johansson voisi ampua suoraan syötöstä.
Eetu Fucking Mäkiniemi sanoi: En tainnut mainita nimeltä ketään. Mitä mielestäsi ykkösestä tällä hetkellä puuttuu? Sekä tasa että ylivoimalla? Laajenna klikkaamalla Ykkösylivoimassa olisi kiva, jos joku muukin kuin viivapakki Johansson voisi ampua suoraan syötöstä.
yellowgreen Luottopelaaja Viestejä 3 531 keskiviikko klo 18:59 #124 Satunnainen sanoi: Ykkösylivoimassa olisi kiva, jos joku muukin kuin viivapakki Johansson voisi ampua suoraan syötöstä. Laajenna klikkaamalla Joo, mut kato olishan Lööken pitäny tehdä niistä kahdesta Johansson kääntösyötöstä, jotka meni n. 5metriä ohi.
Satunnainen sanoi: Ykkösylivoimassa olisi kiva, jos joku muukin kuin viivapakki Johansson voisi ampua suoraan syötöstä. Laajenna klikkaamalla Joo, mut kato olishan Lööken pitäny tehdä niistä kahdesta Johansson kääntösyötöstä, jotka meni n. 5metriä ohi.
Blackwolf Luottopelaaja Viestejä 4 263 keskiviikko klo 18:59 #125 Ja huolimattomuus jatkuu, kaikki syötöt ja haltuunotot huonoja.
Rauno Repomies Tähtipelaaja Viestejä 15 688 keskiviikko klo 19:00 #126 Vaikka Klingberg on aika raamikas ja tuollainen kokenut kettu niin yllättävän usein jo tämän kauden aikana mies on pyyhitty aivan pystyyn.
Vaikka Klingberg on aika raamikas ja tuollainen kokenut kettu niin yllättävän usein jo tämän kauden aikana mies on pyyhitty aivan pystyyn.
Meklari Luottopelaaja Viestejä 9 234 keskiviikko klo 19:00 #127 Meseä pointille 1yv olisi se kokeilu mitä itse tekisin. Lööke ollut muuten loistava, mutta tuossa vetäjän paikalla Iksa oli paljon parempi.
Meseä pointille 1yv olisi se kokeilu mitä itse tekisin. Lööke ollut muuten loistava, mutta tuossa vetäjän paikalla Iksa oli paljon parempi.
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 25 477 keskiviikko klo 19:01 #129 Komiasti kolahti nuppiin.
Riksu Tähtipelaaja Ylläpidon jäsen Viestejä 16 007 keskiviikko klo 19:02 #133 Taitaapi lentää pihalle. Ihan suoraan nuppiin?
mestari. Vakiokokoonpanossa Viestejä 452 keskiviikko klo 19:02 #134 Ikurin Vire sanoi: Komiasti kolahti nuppiin. Laajenna klikkaamalla Ihan suoraan.
VärienTunnustaja Divarijyrä Ylläpidon jäsen Viestejä 4 927 keskiviikko klo 19:02 #136 Kypärä osu naamaan mitenhä sääntö menee / mitähän Rantala keksii
tggmn Vakiokokoonpanossa Viestejä 896 keskiviikko klo 19:02 #139 Olipa erikoinen taklaus, päällä päähän
Toutain Luottopelaaja Viestejä 9 055 keskiviikko klo 19:02 #140 Meillä 0-0. Turussa TPS-JYP 15min pelattuna 5-1. Siellä ollaan 20-4-tahdissa