Aika epäonninen tilanne. Tuskin nyt yritti kypärällä päähän taklataOnko mulla vaan niin keltavihreet lasit, vai olisko siitä voinut antaa ison? Pusku!
Mun mielestä Väiski itse veti ihan laput silmillä vielä suoraan päin. Ei se ees näyttäny taklaukselta.Aika epäonninen tilanne. Tuskin nyt yritti kypärällä päähän taklatatoki en tiedä sääntöä
Ei niin kun se hyppäsiVäisänen tuossa luistelee itse suoraan, ei Pelsun mies varsinaisesti edes taklannut.
Ei ollu onneks isojen panosten peli..Muistan kun jossain Oulun pelissä kaksi ilvesläistä lensi munapyykille päällä puskemisesta.. mutta se oli kauan sitten!
No kyllä siinä on selvä liike ylöspäin ja jalat ilmassa. Mikä se on muuta kuin hyppy?
Joku playoffipeli se tais olla ja toinen uloslentäneistä meidän ykkössentteri Bishai?Ei ollu onneks isojen panosten peli..
En todellakaan ymmärrä miten sinä (ja osa muista) pystyvät näkemään tuon tilanteen tuolla tavalla. Ihan normaali taklaustilanne jossa pelaajat löivät päänsä yhteen.No kyllä siinä on selvä liike ylöspäin ja jalat ilmassa. Mikä se on muuta kuin hyppy?
Kolmas puolivälierä, Koreis ja Bishai. Päättyi Näädille 7-5.Joku playoffipeli se tais olla ja toinen uloslentäneistä meidän ykkössentteri Bishai?
Vai muistinko väärin?
En oo kyllä koskaan nähnyt normaalia taklaustilannetta, joka näyttää toltaEn todellakaan ymmärrä miten sinä (ja osa muista) pystyvät näkemään tuon tilanteen tuolla tavalla. Ihan normaali taklaustilanne jossa pelaajat löivät päänsä yhteen.
Ei varmaan hyppykään, mutta siis mielestäni liike on kyllä ylöspäin. Sanoisko että pumppas ylöspäin jaloilla ?No kyllä siinä on selvä liike ylöspäin ja jalat ilmassa. Mikä se on muuta kuin hyppy?
Silloin ei vielä ollut ammattituomareitaMuistan kun jossain Oulun pelissä kaksi ilvesläistä lensi munapyykille päällä puskemisesta.. mutta se oli kauan sitten!