Tulosveikkaus ja otteluseuranta Pelicans - Ilves 9.12.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Oisko jollain aikaleimaa tai antaa sivua seurannasta mistä tuo Killisen jäähy tuli?

Sid#87

Vakiokokoonpanossa
Malek on tokassa erässä ollut ainoa pelaava Ilves, ja täällä muutamat laittavat äskeisen Malekin piikkiin.
On se nyt saatana, kun koko joukkue lopettaa pelaamisen 3-0 johdossa toisen kerran kahden päivän sisään.
Miten tuo on edes mahdollista?
Kertoo siitä et tua joukkueessa ei oikeasti ole todellisia johtajia.

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Mikä ihmeen henkinen lukko on voittaa vaikka 7-0 jos tarve on. Paikkoja oli ja ylivoimaa mut ei maistunu niin kaveri teki

jäämies-70

Luottopelaaja
Onko siellä saatana lopetettu taas pelaaminen? 3-0 johdon sulatus peräkkäisenä päivänä.
Olen siis laivalla ja Flashscoren varassa.

Val76

Luottopelaaja
No sitä enemmän. Jos on 47 v tätä taaplannu, nii vois kuvitella, että pari paskempaa peliä on ihan selkärangassa ja omia ei jätetä vaikeuksien keskellä.
En mä mitään jätäkään, ainoastaan sijoittamisen.

Ilves97

Luottopelaaja
Kyllä tämä tämänpäiväinen on ollut vielä huonompaa kuin eilen. Eilen ensimmäinen erä oli ihan sen loppua lukuunottamatta loistava, toisessa erässä pelattiin ihan ok siihen Tapparan maaliin asti, kolmanteen tultiin hyvin mutta ne ylivoimat munittiin ja siitä kääntyi lopullisesti. Tänään avauserä oli myös hyvä, mutta ote ei jatkunut samaan tapaan kuin eilen 3-0 maalin jälkeen vaan peli alkoi tasoittua heti sen jälkeen. Toisessa erässä oltiin nyt aivan köysissä koko erä. Vielä on aikaa kääntää kolmas eri mallille.

yellowgreen

Luottopelaaja
Mä välillä mietin millasia yli-ihmisiä täällä kirjoittelevat on. Ootteko te omassa duunissanne joka päivä yli-ihmisiä ja tarjootte 1000% suoritustasoa joka päivä? Tai vanhempina lapsillenne?
Kyllä mä ainakin tiedän, että on päiviä kun kaikki sujuu ja kulkee hyvin ja lastenkin kanssa homma pyörii. Sit on niitä päiviä kun napset elää valmisruoalla ja koti on epäsiisti ja ollaan kaikkialta myöhässä ja on hirvee ylämäki koko päivä. Vaikka asenteessa ei aamulla oliskaan ollut mitään pielessä. Aina ei vaan kulje. Se on inhimillistä. Tekee Ipastakin inhimillisen.

JärvisenPera

Luottopelaaja
Jaaha, hengitellääs ny taas.

Ilveksellä paistaa samaa ongelmaa mikä eilenkin, kun kaveri kasvattaa painetta, niin enää ei kiekolla päästä omista pois vaan peli menee roiskimiseks ja joutuu koko ajan enemmän kamppaileen. Jalkoja taas alle, tarjonnat kuntoon ja laadukkaita syöttöjä, niin ei vastustaja pääse iholle vaan joutuu juoksemaan perässä. Panikoimalla tää homma ei parane.

Hyviä kokemuksia jatkoo ajatellen tälläset.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Ammun varmaan itseäni jalkaan tällä ja isosti, mutta olisiko kenties hieman suurempi treenijakso päällä koska pidemmät tauot tulossa peleistä? Näyttäisi samalle kun aikaisemminkin kun vähän treenailtiin.

Status
Viestiketju on suljettu.