Tulosveikkaus ja otteluseuranta Pelicans - Ilves 9.12.2023

Status
Viestiketju on suljettu.

yellowgreen

Luottopelaaja
Ammun varmaan itseäni jalkaan tällä ja isosti, mutta olisiko kenties hieman suurempi treenijakso päällä koska pidemmät tauot tulossa peleistä? Näyttäisi samalle kun aikaisemminkin kun vähän treenailtiin.
Kyselit sitä Killisen tilannetta. 12:13 on se taklaus.

Ilves97

Luottopelaaja
Mä välillä mietin millasia yli-ihmisiä täällä kirjoittelevat on. Ootteko te omassa duunissanne joka päivä yli-ihmisiä ja tarjootte 1000% suoritustasoa joka päivä? Tai vanhempina lapsillenne?
Kyllä mä ainakin tiedän, että on päiviä kun kaikki sujuu ja kulkee hyvin ja lastenkin kanssa homma pyörii. Sit on niitä päiviä kun napset elää valmisruoalla ja koti on epäsiisti ja ollaan kaikkialta myöhässä ja on hirvee ylämäki koko päivä. Vaikka asenteessa ei aamulla oliskaan ollut mitään pielessä. Aina ei vaan kulje. Se on inhimillistä. Tekee Ipastakin inhimillisen.
Totta kai pelaajat on ihmisiä ja heille tulee virheitä siinä missä muillekin. Välillä tulee ohipelejä ja ne on mun ihan ok hyväksyä vaikka vituttaakin. Tänään tai eilen ei ole kuitenkaan ollut päivä, jona mikään ei onnistu ja kaikki vaan menee päin persettä. Molempina päivinä kaikki on 1/3 osaa pelistä onnistunut ja yhtäkkiä kuin napista painamalla kääntynytkin menemään päin helvettiä. Se mun on vaikeampi hyväksyä.

jurgen

Tähtipelaaja
Eikai vaan Ilves meinaa tuplasulaa tänä vkonloppuna.

yellowgreen

Luottopelaaja
Totta kai pelaajat on ihmisiä ja heille tulee virheitä siinä missä muillekin. Välillä tulee ohipelejä ja ne on mun ihan ok hyväksyä vaikka vituttaakin. Tänään tai eilen ei ole kuitenkaan ollut päivä, jona mikään ei onnistu ja kaikki vaan menee päin persettä. Molempina päivinä kaikki on 1/3 osaa pelistä onnistunut ja yhtäkkiä kuin napista painamalla kääntynytkin menemään päin helvettiä. Se mun on vaikeampi hyväksyä.
Ymmärrän, mutta en ajattele, että ihan koko peli olisi ohipäivä, vaan joku eräkin voi olla ihan ohivaihe.
Usein näissä nettikirjoitteluissa tulee vaan sellanen fiilis, että ihan ku nää nyt tahalteen tuolla turpaan ottaa. Turhauttavaa se on kattoa, mutta mahtaa olla turhauttavaa olla tuolla kentällä, kun ei vaan lähde.

El Reino

Tähtipelaaja
Paikkoja on ollut naulata ottelu jo aiemmin. Mäntykiven läpiajo vain yksi esimerkki näistä. Pelicans päästettiin ihan oman toiminnan kautta mukaan peliin.

Matoash

Luottopelaaja
En kyllä ymmärrä miks tota 2-3 maalia ei haastettu. Hirveetä hakkaamista Malekiin ja lopulta Schnarr työntää Malekia jolloin kiekko menee maaliin

Luottopelaaja
Pelicansin toinen maali olisi ehdottomasti pitänyt haastaa. Tuohan käytännössä siirtää Malekin tieltä ennen tuota vetoa

Status
Viestiketju on suljettu.