Toimihenkilöiden käytösrangaistus on tosiaan 2 minuuttia aina (ellei lennä kokonaan suihkuun). Mutta myös pelaaja voi saada sen 2 minuuttisen tuomarille valittamisesta. "Yleinen" epäurheilijamainen käytös on se 10 minuuttia pelaajien osalta.Ilmeisesti tuon toisen jäähyn otti RG, joka selittäisi tuon kakkosen?
Toivottavasti. Kaikki lahjoitukseen mukaan!Oletteko lahjoittanut Syöpäsaatiölle?
Mun mielestä aina, kun on paikallisten kommentoinnis ni omaan korvaan enempi ipan mies.Pakko sanoa, että ainakin pelin kommentoinnin perusteella Konna vaikuttaa enemmän meidän kuin Tapparan mieheltä.
Juu, yhteensä joku vähän alta 500€. Vois olla enemmänkin mut sitten on menny myös punaiselle ristille yms.Oletteko lahjoittanut Syöpäsaatiölle?
Pieni yhteentörmäys Tapparan pelaajan kanssa. Ei näyttänyt erityisen pahalta, mutta katsotaan pelaako kolmannessa erässä.Hajosiko Pelli jotenkin pahannäköisesti? Ei taaskaan nähnyt osaa pelistä.
Olihan se lopussa ylivoimallaHajosiko Pelli jotenkin pahannäköisesti? Ei taaskaan nähnyt osaa pelistä.
Upeaa!! Itse ajattelin kanssa lahjoittaa tämän ottelun jälkeen.Juu, yhteensä joku vähän alta 500€. Vois olla enemmänkin mut sitten on menny myös punaiselle ristille yms.
Räsänen jäi pitämään Mäntykiveä alotuksen jälkeen jäissä.Tuliko se Tapparan eka jäähy mistä? Tästä tuplajäähy casesta.
Räsänen esti aloituksen jälkeenTuliko se Tapparan eka jäähy mistä? Tästä tuplajäähy casesta.
Granathille se maali merkittiinkin. Toisin sanoen Puhakka ei koskenut mihinkään muuhun kuin Dominoon siinä. Tuossa valossa ymmärrän sittenkin, miksi se haastettiin. Aluksi olin kyllä ihan yhtä äimän käkenä kuin kaikki muutkin.Ilves+ puhelivat että Puhakka nosti Pavlatin mailaa, eikä koskenut kiakkoon.
San sille, että kolme hylättyä maalia ipalle näistä keskenäisistä tältä kaudelta, että jos nyt yhden 3vs5 av:n saa niin voi voi...Olispa hieno jos nyt vielä voitto
Tappara kaveri sai whatsapissa 20 viestä miten tuomarit ratkaisee.. kaikesta ei saa selvää kun viina js viha ei hyvä yhdistelmä kirjoitella
Tasoitusmaalissa hajosi. Linkutti vaihtoon kun maali syntyi.Olihan se lopussa ylivoimalla
Kun maali syntyi niin klonkkas siniviivan kohdallaOlihan se lopussa ylivoimalla
30€Oletteko lahjoittanut Syöpäsaatiölle?