Soho
Tähtipelaaja
2 kertaa Kärppiä vastaan 1-0 tilanteista noustu voittoon.
Kiitos! Noinhan se on.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
2 kertaa Kärppiä vastaan 1-0 tilanteista noustu voittoon.
Eiköhän tää maalivahti peluutus mene vielä siten, että tänään Laghamer pelaa koko matsin vaikka päästäis 7 ja sitten Zerenko on kuitenkin luukulla tiistaina. En yllättyisi![]()
Game 7Onko Ilves näissä playoffeissa vielä kertaakaan voittanut peliä, jossa vastustaja tekee ensimmäisen maalin? En millään muista, muistaako joku paremmin?
Selvä ero, mutta miksi siihen paineeseen 5v5 pelissä ei näytä olevan valmistauduttu oikein, kun siihen ei ole saatu minkäänlaista lääkettä..Viisikossa pelataan yksilönä ihan omaa peliä ilman mitään yhteisiä säveliä.Selvä ero kärppäpeliin, Kärpät ei juuri paineistanut, Tepsi tulee päälle koko ajan.
Kiekko liikkuisi nopeammin kuin jalat, mutta...
Lyhyt on ihmisen muistiOnko Ilves näissä playoffeissa vielä kertaakaan voittanut peliä, jossa vastustaja tekee ensimmäisen maalin? En millään muista, muistaako joku paremmin?
Ja syntynyt -98Äijä on jääny 90-luvulle...![]()
Onneks Turussa ollaan jo finaalissa. Nyt tämä sarja vasta alkaa.
Samaa mieltä olen kyllä itsekin. En tajua tätä kikkailua muutamien pelaajien kanssa. Välillä pelikunnossa, välillä ei. Nyt on se hetki kun tarvitaan parhaita pelaajia jos yhtään pysyvät luistimilla. Jos eivät, niin sitten vaan kerralla katsomoon ja lukitaan jengi.Olen itse tällä linjalla vieläkin!