IlvesOnVAHVA
Rivipelaaja
Jatkot peruttu! Potkut kaikille!Potkut peruttu! Kaikille jatkot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jatkot peruttu! Potkut kaikille!Potkut peruttu! Kaikille jatkot!
Tämä oli loistava peli.. nähtiin ettei luuleminen ja maajoukkuekutsu vielä pitkälle riitä.Iso pettymys oli kyllä tämä esitys.
Myös se vituttaa että avaa sitten jatkoajan. Facen tai livetulokset niin tapparan mainokset pukkaa päälle.. miksi? En paljon tapparaa yleensä googleen kirjoittele.. herätys mainospuoli
Tämä on aiemminkin pistänyt silmään. Esim. Tappara-pelissä kokoajan tapsun hyökkääjät haastoivat rohkeasti ja hakivat kikkoja. Ipan miehet puskee kulmiin.Ilveksen hyökkääjät eivät edes yritä haastaa, tai sitten ovat kuin Eemeli ja haluavat väkisin päästä painimaan.
Täysin samaa mieltä. Toivottavasti täällä aletaan myös heräämään siihen että meidän puolustuspelaaminen on ihan kammottavalla tasolla edelleen ja ei ole ihme että ollaan kärkijengeistä päästetty selvästi eniten maaleja. Hyökkäämällä voitetaan pelejä, puolustamalla mestaruuksia.Ja mä luulin kauden alussa että meillä on kivenkova puolustus, olen kyllä erehtynyt ja pahasti. Tällähetkellä heikoin lenkki on puolustus, vaikkei kokoonpano nimien perusteella ei pitäis olla
Ja mä luulin kauden alussa että meillä on kivenkova puolustus, olen kyllä erehtynyt ja pahasti. Tällähetkellä heikoin lenkki on puolustus, vaikkei kokoonpano nimien perusteella ei pitäis olla