Pari kautta sitten noustiin aina kolmannessa ohi, nyt on kyllä vaikeaa. Ja olnan maalivahtia tietää jo valmiiksi miten käy. Tepsi oli kyllä kamppailupelaamusessa parempi, oppia otettava tästä.
Myös se vituttaa että avaa sitten jatkoajan. Facen tai livetulokset niin tapparan mainokset pukkaa päälle.. miksi? En paljon tapparaa yleensä googleen kirjoittele.. herätys mainospuoli
Tuulolalta ja Salmelalta kyllä surullinen esitys tänään. No, tämä nyt on yksittäinen peli ja huomenna uusi yritys. Tuulolan ja Sebökin riittävyys rooleihinsa alkaa kyllä mietityttää nyt kun mahdollisuuksia on annettu, ja mennään kohta jo tammikuuta.
Ja mä luulin kauden alussa että meillä on kivenkova puolustus, olen kyllä erehtynyt ja pahasti. Tällähetkellä heikoin lenkki on puolustus, vaikkei kokoonpano nimien perusteella ei pitäis olla
Myös se vituttaa että avaa sitten jatkoajan. Facen tai livetulokset niin tapparan mainokset pukkaa päälle.. miksi? En paljon tapparaa yleensä googleen kirjoittele.. herätys mainospuoli
Tämä on aiemminkin pistänyt silmään. Esim. Tappara-pelissä kokoajan tapsun hyökkääjät haastoivat rohkeasti ja hakivat kikkoja. Ipan miehet puskee kulmiin.
Jatkossa joka jantteri pistää 200€ kiinni tps kotona oleviin peleihin. Alkavat nousuhumalat ennen peliä ja pelin aikana lyö lukkoon live vedon ja kaiken ettei vahingossakaan näppää ilvekselle mitään "super" kertoimia.
Ja mä luulin kauden alussa että meillä on kivenkova puolustus, olen kyllä erehtynyt ja pahasti. Tällähetkellä heikoin lenkki on puolustus, vaikkei kokoonpano nimien perusteella ei pitäis olla
Täysin samaa mieltä. Toivottavasti täällä aletaan myös heräämään siihen että meidän puolustuspelaaminen on ihan kammottavalla tasolla edelleen ja ei ole ihme että ollaan kärkijengeistä päästetty selvästi eniten maaleja. Hyökkäämällä voitetaan pelejä, puolustamalla mestaruuksia.