jamengine
Vakiokokoonpanossa
Vois hörpätä pariAletaan saamaan otetta. Toi Hörppään vois vaikka… no kyllä te tiedätte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vois hörpätä pariAletaan saamaan otetta. Toi Hörppään vois vaikka… no kyllä te tiedätte.
Kertokaa mulle, että minä päivänä jääkiekon sääntökirjasta on poistettu poikittaisesta mailasta annettava rangaistus? Oon missannut kokonaan tuon sääntömuutoksen.
Ei sitä oo poistettu. Ilves saa näistä tasaisesti jäähyjä kuten vaikka eilen.Kertokaa mulle, että minä päivänä jääkiekon sääntökirjasta on poistettu poikittaisesta mailasta annettava rangaistus? Oon missannut kokonaan tuon sääntömuutoksen.
Kyllä Ilves niistä jäähyt saa, joten riippuu tuomarin tulosvedosta onko voimassa.Kertokaa mulle, että minä päivänä jääkiekon sääntökirjasta on poistettu poikittaisesta mailasta annettava rangaistus? Oon missannut kokonaan tuon sääntömuutoksen.
No mitä vittua oikeasti. Jukuripelaaja peruuttaa päin Nättistä, ei kai siellä nyt tartte alkaa väistelemään kuitenkaan?Mitä ihmettä Näde?
Siniviivalla eiMaalin edessä on poikkaria saanut jakaa aina paljon kovemmalla kädellä.
Jos on altavastaaja ja maalin edessä niin ei lasketa ellei vastustaja suurieleisesti kuole.Kertokaa mulle, että minä päivänä jääkiekon sääntökirjasta on poistettu poikittaisesta mailasta annettava rangaistus? Oon missannut kokonaan tuon sääntömuutoksen.
Jukurit on sarjakolmonen, joten eikös Ilves ole silloin se altavastaaja?Jos on altavastaaja ja maalin edessä niin ei lasketa ellei vastustaja suurieleisesti kuole.