toskala
Luottopelaaja
Se oli Riekkinen, joka pistettiin ampumaan rankkaria "läpällä"Läpällä se kävi ampuun...
Se oli Riekkinen, joka pistettiin ampumaan rankkaria "läpällä"Läpällä se kävi ampuun...
Se oli Riekkinen, joka pistettiin ampumaan rankkaria "läpällä"
Muistelin että koko silloinen nelosketju kävi ampuun läpällä. Välimaako siinä kolmas oli...
Muistaakseni tässä viitattiin Ilves-KalPa peliin, jossa Tuokkolalla oli joku ajatus että vetämään menee entiset KalPa-pelaajat. Muut vetäjät taisi olla Mikko Kukkonen ja Tapio Laakso.
Juu, kukaan ei ole koskematon ja kaikki saavat rapaa kun ansaitsevat. Ongelmana onkin, että nämä "sylkykupit" saavat sitä vaikka eivät ansaitsisikaan.Mutta ei kokoonpanossa kukaan ole koskematon, tärkeämpää on menestys kuin hyvä tsemppi kuitenkin, poikkeuksetta. Ammattilaisina tiedostavat että rapaa tulee kun sille on aihetta.
Juu, kukaan ei ole koskematon ja kaikki saavat rapaa kun ansaitsevat. Ongelmana onkin, että nämä "sylkykupit" saavat sitä vaikka eivät ansaitsisikaan.
En ole itse laskenut, mutta olen valmis lyömään vetoa mistä tahansa, että Jarkko Parikka heittää enemmän pitkiä kuin Salmela jos suhteutetaan peliaikaan.Pitkiä kiekkoja ei taideta tilastoida missään? Täällä on toistuvasti esittetty semmoisen lyöminen jonain Salmelan tavaramerkkinä ja olenkin yrittänyt näitä vähän laskeskella peleissä. Kaikillehan noita käy, kun yritetään pitkää avusta tai linkousohjelmasta ulospääsyä. Mun mielestä niitä ei kuitenkaan kerry Tuomaalle sen enempää kuin muillekaan pakeille. Voin toki olla väärässä, kuten yleensäkin.
Myllytyksen pysäytys ja pieni happitauko ovat toki ihan jees ja joskus vaan se puukäsi hyökkääjä ei saa hyvääkään pitkää syöttöä haltuun. Nämä osastoa "saa tapahtua" Mutta se kritiikki tulee siitä kun Horse lähtee kiekon kanssa nostamaan jalalla, metri ennen omaa sinistä alkaa pää pyöriä kuin pöllöllä kun etsii syöttöpaikkaa, ei löydy, etenee muutaman metrin ja siitä laittaa pitkän. Eli ottaisi vielä yhden potkun, välttäisi pitkän, tai sitten vain ympäri ja uusiksi.Täällä on toistuvasti esittetty semmoisen lyöminen jonain Salmelan tavaramerkkinä ja olenkin yrittänyt näitä vähän laskeskella peleissä. Kaikillehan noita käy, kun yritetään pitkää avusta tai linkousohjelmasta ulospääsyä
Olisko ollu jäähyn paikka?Sai tänään osumaan päähän ja pelaisi pakeista vähiten.