VP
Luottopelaaja
Vs: Tuukka Rask
Tulkitset väärin. Tarkoitin nimenomaan suomalaismedian juttuja. Esim Yleisradion sivuilla ainakin 4 juttua Raskista, eikä yhtään kunnon perkausta Bostonin puolustuspelistä. En myöskään sanonut etteikö yhtä miestä saisi nostaa esiin - muutenhan pelaajat pelaisivat ilman nimiä selässä. Ehkä sana "vain" olisi tullut lisätä tuohon lauseeseen.Lassi_p sanoi:"Toki on helpompi nostaa yksi mies esiin etenkin kun tämä on suomalainen." Näin ainakin minä tulkitsen lauseesi...
Ei, mutta sen ei pitäisi myöskään estää kehumasta muuta joukkuetta ja puolustuspeliä.Lassi_p sanoi:Mielestäni sillä ei ole mitään väliä mistä maasta jokin pelaaja on. En todellakaan kehu Raskia hänen suomalaisuutensa vuoksi, vaan hyvien peliesitysten takia. Omat suosikkipelaajani ovat jostain ihan muualta kuin suomesta. Se ei kuitenkaan estä suomalaisia kehumasta.
Ei jokaisen tarvitse - mutta minä tein niin ja vaadin samaa myös medialta. Minulle on sinällään aivan sama, mitä lassi_p hehkuttaa. Journalismilla ja foorumikirjoittelulla on eroa.Lassi_p sanoi:Ja jos sinun mielestäsi pitäisi Raskia hehkutettaessa kehua myös puolustusta, niin kaikkien ei tarvitse tehdä niin.
Jos Rask ottaa hyvän torjunnan niin sinun mielestäsi pitäisi heti kehua kuinka hyvin puolustus pelaa?
Sovitaanko etten mene, jos et lainaa tahalllasi minua väärin ja et asettele sanoja suuhuni.Lassi_p sanoi:PS. Älä mene henkilökohtaisuuksiin. En jos minulla vaikka olisikin lukihäiriö?(tosin ei ole..) Ei tuntuisi tuollainen kovin kivalta. Yritä pysyä asialinjalla.