Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Oliko Järventie viltissä vai loukkaantuko? Ei meinaa näkynyt lopussa enää. Myös ykkösyvstä tippui pois.
En jauha. Oltiin veitsen terällä kolmannen erän puoliväliin asti. Näitä lohkon ensimmäisiä kohdattavia joukkueita vastaan testataan hyökkäystä ja puolustus pääse vähemmällä. Tulevissa peleissä on sitten oltava kunnossa sekä hyökkäys, että nyt vähällä pääsevä puolustus. Oletko sitä mieltä, että tällä hetkellä riittää ratkaisu voima tulevissa peleissä, kun osa siitä valjastetaan puolustavampaan roolin tosi pelien alkaessa ja pelin pyöriessä selvemmin Suomen päässä.Äläs ny paskaa jauha, eihän tossa sveitsillä nyy ollu mitään palaa. Se on sama voittaako 10-1 vai 4-1 tässä vaiheessa.
Pelas kyllä lopussa, mutta yv:ssä hänet korvannut kaveri napautti heti maalin.
Olen sitä mieltä että peli oli hallussa. On vaikeaa pelata järjestelmällistä peliä tuollaista roiskivaa, heti iholla olevaa joukkuetta vastaan. Tilanteet jotka parempia maita vastaan tulee ovat kuitenkin täysin erilaisia.En jauha. Oltiin veitsen terällä kolmannen erän puoliväliin asti. Näitä lohkon ensimmäisiä kohdattavia joukkueita vastaan testataan hyökkäystä ja puolustus pääse vähemmällä. Tulevissa peleissä on sitten oltava kunnossa sekä hyökkäys, että nyt vähällä pääsevä puolustus. Oletko sitä mieltä, että tällä hetkellä riittää ratkaisu voima tulevissa peleissä, kun osa siitä valjastetaan puolustavampaan roolin tosi pelien alkaessa ja pelin pyöriessä selvemmin Suomen päässä.
Kuuntelitko Pennasta, olen täysin samaa mieltä.Olen sitä mieltä että peli oli hallussa. On vaikeaa pelata järjestelmällistä peliä tuollaista roiskivaa, heti iholla olevaa joukkuetta vastaan. Tilanteet jotka parempia maita vastaan tulee ovat kuitenkin täysin erilaisia.
Täh, se on juurikin ihan oikeassa paikassa.Järventien paikka ei valitettavasti ole tuolla.
Itse ehkä haen sitä/niitä tulikuumia pelaajia, jotka pystyvät kantamaan joukkuetta selässään, kun pelit alkavat. Asia mikä huollettaa on näiden pelaajien puuttuminen. En näe kenenkään hehkuvan ja ottavan tähtihyökkääjän statusta joukkueesta tällä hetkellä. Pari peliä on vielä aikaa kuitenkin päästä liekkeihin. Hatakka ja Heinola ovat pelanneet hyvin.Olen sitä mieltä että peli oli hallussa. On vaikeaa pelata järjestelmällistä peliä tuollaista roiskivaa, heti iholla olevaa joukkuetta vastaan. Tilanteet jotka parempia maita vastaan tulee ovat kuitenkin täysin erilaisia.
Itse ehkä haen sitä/niitä tulikuumia pelaajia, jotka pystyvät kantamaan joukkuetta selässään, kun pelit alkavat. Asia mikä huollettaa on näiden pelaajien puuttuminen. En näe kenenkään hehkuvan ja ottavan tähtihyökkääjän statusta joukkueesta tällä hetkellä. Pari peliä on vielä aikaa kuitenkin päästä liekkeihin. Hatakka ja Heinola ovat pelanneet hyvin.
Juomapeli absolutisteille: Ota shotti aina kun Brooks kommentoi mitä tahansa asiaa positiivisessa valossa.Tämä Osala on ihan humöörimies. Ainoa, mitä hän osaa sanoa, on, että Suomen joukkueen pitäisi pelata syvään ja taklata enemmän.
Slovakian moken vois houkutella Ilvekseen