Urheilu ja politiikka

Joo ja nämä liberaalit barrikaadeilla ei kaiketi liity mun viestiini mitenkään. En tiedä miksi koit tarvetta tuoda sen kärjistyksen edes esille?

Luetko sinä edes itse mitä kirjoitat?

Onko se kärjistys jos itse toteat kuinka kannatat heterosuhteita joissa ei ole sukupuolinormeja, johon itse kommentoin että annetaan se vapaus niille parisuhteen osapuolille itse.

Tietysti jos vain halusit kommentoida omia preferenssejäsi, niin kiva.

Ja liberaalit barrikadeilla liittyy siihen kuinka ollaan niin liberaalia, kunnes joku ei haluakaan elää kuten liberaali tahtoo. Jäsen @AQ21 itse kirjoitti kuinka konservatiivit painostavat muut elämään kuten he itse elävät. Kenties, mutta niin tekee liberaalikin.

"TPS-kannattajien nokkamies Jussi Kuusela ei halua ottaa kantaa viikonlopun käänteisiin. Hän kuitenkin huomauttaa, että urheilutapahtumissa on tilaa myös yhteiskunnallisille asioille.

Kuuselan mukaan on erikoista, että Pride-otteluiden yhteydessä aletaan vaatia urheiluseuraa keskittymään vain urheiluun.

– Silloin ei huudella, kun seura järjestää esimerkiksi halloween-, perhe- tai kasariteemaisia ottelutapahtumia.

Kuusela muistuttaa, että TPS on iso yhteiskunnallinen vaikuttaja, joka liikuttaa myös lapsia ja nuoria.

– TPS:n ei tule ikinä lopettaa yhteiskunnallista vaikuttamista ja tekemäänsä tärkeää työtä koko Turun alueen eteen, Kuusela toteaa."

Luetko sinä edes itse mitä kirjoitat?

Onko se kärjistys jos itse toteat kuinka kannatat heterosuhteita joissa ei ole sukupuolinormeja, johon itse kommentoin että annetaan se vapaus niille parisuhteen osapuolille itse.

Tietysti jos vain halusit kommentoida omia preferenssejäsi, niin kiva.
Ehkä sun pitäis koittaa ymmärtää mitä luet? En varmaankaan sanonut mitään siitä mitä muut saa tehdä.

Melkosen matopurkin meni tepesi avaamaan sillä ekalla viestillään, ei jösses :D

Ja lisätään siis, että tärkeä asia ja saakin nostaa esiin koska näemmä tälle keskustelulle on tarvetta. Wennströmin jatkoaika-kolumni oli kyllä hyvä.

Ei tästä nyt taas tule yhtään mitään :D palataas aiheeseen.

Eihän täällä ollakkaan kuin 25 sivua tapeltu samasta aiheesta. Keskustelu sinänsä ei ole ottanut kovia harppauksia eteenpäin, ainoastaan aiheet vaihtuneet enemmän ja enemmän OT:ksi. Ei jotenkin yllätä yhtään.

Tuli somessa vastaan hieno kirjoitus. Pride-liike on syntynyt vasemmiston mellakoinnin yhteydessä ja joka paikassa Suomessakin Pride-liikettä tukee 2 puoluetta: Vihreät ja vasemmistoliitto. Nuo on esim turku Priden pienellä kapealla tukijalistalla. Alla olevaan kirjoitukseen on kiteytetty asioita hyvin.

1773171233561.png

Ja liberaalit barrikadeilla liittyy siihen kuinka ollaan niin liberaalia, kunnes joku ei haluakaan elää kuten liberaali tahto. Jäsen @AQ21 itse kirjoitti kuinka konservatiivit painostavat muut elämään kuten he itse elävät. Kenties, mutta niin tekee liberaalikin.
Haluatko antaa kirjoittamastasi konkreettisen esimerkin? Onko kukaan missään ehdottanut yhtään mitään esimerkiksi lakisäädäntöä joka on rajoittanut heterosuhteita?

Tuli somessa vastaan hieno kirjoitus. Pride-liike on syntynyt vasemmiston mellakoinnin yhteydessä ja joka paikassa Suomessakin Pride-liikettä tukee 2 puoluetta: Vihreät ja vasemmistoliitto. Nuo on esim turku Priden pienellä kapealla tukijalistalla. Alla olevaan kirjoitukseen on kiteytetty asioita hyvin.

katso liitettä 17781
Jospa pysyttäisiin mieluummin faktoissa. Tämä sinun "vasemmiston mellakointi" alkoi siis siitä, kun New Yorkin poliisi teki yllätysratsian täpötäyteen paikalliseen homobaariin yön pikkutunneilla sulkeakseen sen, vain siksi että se oli homobaari. Sen jälkeen tilanne eskaloitui, koska poliisi ei pyrkinyt rauhoittamaan tilannetta. Sillä ei ollut mitään, ei pienintäkään tekemistä puoluekannan kanssa.

Vittu kun sylettää tälläinen puhdas paskapuhe.

Kukin saa ja pitää olla juuri sellainen kuin on, mutta siihen ei mitään pride -juttuja tarvita. Urheilu on urheilua ja politiikka täyttä paskaa!

Takaisin