Urheilu ja politiikka

Kokoomuksessa on liberaaleja edustajia, joista useat mielipiteidensä puolesta sopisivat paremmin Vihreisiin.

Vieläkö Kirsi Pihalla, Sirpa Pietikäisellä on Kokoomuksen jäsenkirja.....
Ja konservatiivisia edustajia, joista useat mielipiteidensä puolesta sopisivat paremmin Perussuomalaisiin.

Vieläkö Tere Sammallahdella, Atte Kalevalla on Kokoomuksen jäsenkirja......

Jos käytät X:ää, luepa tuolta miltä Pride liike tänä päivänä tuntuu muista kuin sijaisloukkaantujista. Pitkä on teksti, mutta kokemusasiantuntija puhuu: .

Ja konservatiivisia edustajia, joista useat mielipiteidensä puolesta sopisivat paremmin Perussuomalaisiin.

Vieläkö Tere Sammallahdella, Atte Kalevalla on Kokoomuksen jäsenkirja......
Varmasti Tere ja Atte otettaisiin mieluusti vastaan, sanoin kuin ed. mainitut Vihreisiin.

Jos käytät X:ää, luepa tuolta miltä Pride liike tänä päivänä tuntuu muista kuin sijaisloukkaantujista. Pitkä on teksti, mutta kokemusasiantuntija puhuu:
.

Musta kiinnostavampi kysymys on se, että uskotko sä ite että Savinaisen syyt olivat oikeasti näin perusteelliset, vai paljon yksinkertaisemmat ja tää pitkä postaus vaan antaa niille jälkikäteen hienomman ideologisen kuorrutuksen?

Itse arvelen enemmän jälkimmäistä, mutta en tietenkään voi tietää varmaksi, kun Savi ei sitä itse avaa.

Musta kiinnostavampi kysymys on se, että uskotko sä ite että Savinaisen syyt olivat oikeasti näin perusteelliset, vai paljon yksinkertaisemmat ja tää pitkä postaus vaan antaa niille jälkikäteen hienomman ideologisen kuorrutuksen?

Itse arvelen enemmän jälkimmäistä, mutta en tietenkään voi tietää varmaksi, kun Savi ei sitä itse avaa.
En arvelee mitään, kuin sitä mitä sanottu.

En tiedä mitä Savinaisen päässä liikkuu, kun kieltäytyi kantamasta tuota paitaa mutta tuo Xän viesti on ihan hyvä ja silmiä avaava tiivistys miksei kaikki ole Pride-paidat päällä ottamassa kantaa tai ovat jopa liikettä vastaan.

Tuntuu että osalle Pride-liikettä kannattavista LGBT+ henkilö, vai miten tuo lyhenne nykyään taas menee, on eräänlainen sirkuseläin jonka avulla saadaan nostettua omaa itseään jalustalle. Sitä voi sitten jokainen omana tykönään miettiä niitä syitä, miksi näin halutaan tehdä, mutta on naiivia kuvitella että se olisi aina vain ihmisen omasta hyvyydestä.

En arvelee mitään, kuin sitä mitä sanottu.
Joo, voihan tuo jakamasi teksti olla aito kokemus ja näkökulma, mutta tässä keskustelussa Savinaisen oma näkemys olisi silti se olennaisin, koska koko juttu lähti sen postauksesta. Kun Savinainen itse jätti syynsä täysin auki, muiden kokemukset ei vielä oikein selitä sen päätöstä, vaan lähinnä koittaa täyttää jälkikäteen sitä ammottavaa aukkoa.

Takaisin