Ässien kerroin vielä tällä hetkellä 4.15-4.7 riippuen tarjoajasta. Ilveksen sekavat esitykset ja rikkonainen kesä monella kärkiukolla. Vastaavasti Ässät tulee lyömään alkukauteen ns. All in. Houkutteleva tarjous pelata ässiä single vetona. Mielestäni tämä toteutuu tässä tilanteessa noin 5kertaa kymmenestä, eli kannattaa sijoittaa tähän 100-1000 ekua. Kerroin putoaa suurella todennäköisyydellä jo tänään.
Sportilla ylikerroin, siihen kiinniNyt löytyy kyllä potentiaalisia single vetoja.
Kyllä täältä täytyy 2-3 kalastella.
katso liitettä 3041
Mä pidän jo pienenä ihmeenä jollei Jukurit ota tänään jo voittoa.Sieltä omaan silmään hyvät pelikohteet.
TPS saa mielestäni jopa pienen ylikertoimen ja Ilves saa ihan pelattavan kertoimen.
katso liitettä 3084
Sehän on sitten lähes rahan printtausta tuolla kertoimella.Mä pidän jo pienenä ihmeenä jollei Jukurit ota tänään jo voittoa.
Ei tuo Kerhonkaan kerroin mikään hullumpi ole.Sieltä omaan silmään hyvät pelikohteet.
TPS saa mielestäni jopa pienen ylikertoimen ja Ilves saa ihan pelattavan kertoimen.
katso liitettä 3084
No ei varsinkin kun tiedetään, että Tappara häviää tarkoituksella pelejä aina ennen paikalliskamppailua. Niinkuin kävi viime vuonnakin, mutta se Tappara - Ilves peli sitten siirrettiin ja sekös se vasta kasvimaalla harmitti.Ei tuo Kerhonkaan kerroin mikään hullumpi ole.
Juu ja Jukurien YV% on pikkusen alta 40.Itse pistin Jukureiden voitolle pikkubetsin. Kauden avanneet kolmella niukalla häviöllä.
Miksi Tappara häviää tarkoituksella pelejä aina ennen paikalliskamppailua? Mikä hyöty?No ei varsinkin kun tiedetään, että Tappara häviää tarkoituksella pelejä aina ennen paikalliskamppailua. Niinkuin kävi viime vuonnakin, mutta se Tappara - Ilves peli sitten siirrettiin ja sekös se vasta kasvimaalla harmitti.
Menee nyt OT.Miksi Tappara häviää tarkoituksella pelejä aina ennen paikalliskamppailua? Mikä hyöty?
Tuohimaan 83% ei johdu tosin Tuohimaasta, vaan Jukurien aivan paskasta puolustuksesta, jonka kääntö ei välttämättä ole aivan niin yksinkertaista. Yv% voi tosiaan tässä kohtaa hämätä, kuten Ilveksen 27% yv tiedämme.Juu ja Jukurien YV% on pikkusen alta 40.
Tuohimaan torjunta% 83, että eiköhän Jukurit vielä kelkkansa käännä.