Veikkaus- sekä vihjeketju

IhanJuniori

Junioripelaaja
Ei löydy luottoa Jukureihin niin kauan kun Tuohimaa ei saa edes silmiään kiinni.
Screenshot_2022-10-11-09-22-20-94_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Paljon oli tänään Oilers-Ilves matsis kertoimet?

Ipa1

Vakiokokoonpanossa
Hyviä hakuja kotoivoitois. Mut onko tps ajatus jo salettii huomisessa? entäpä lukko? Häviiäkö:oops:

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Hyviä hakuja kotoivoitois. Mut onko tps ajatus jo salettii huomisessa? entäpä lukko? Häviiäkö:oops:
Pelsut on saanut hyvän Flown päälle. Tepsin vieraspelit ollut heikkoja, Sport taasen kotona hiekottaa ihan kuka sattuu tuleen vastaan.

pelikirja

Luottopelaaja
Mitä pidätte parhaana pelikohteena noista kotivoitoista?Hieman yllättävästi ku hieman teki kerroinvertailua oli Kärpät parempi pelikohde ku kotijoukkue KooKoo.

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Mitä pidätte parhaana pelikohteena noista kotivoitoista?Hieman yllättävästi ku hieman teki kerroinvertailua oli Kärpät parempi pelikohde ku kotijoukkue KooKoo.
Mä ottaisin varmaan itse KooKoon.

Puujalka

Luottopelaaja
Liiga on nii vaikee veikattava ettäo_O ite lopettanu pitkävedon kokonaa koska aina menee yks väärin pela yhen tai kuus kohdetta:rolleyes::D
NHL tarjoaa niin mukavia kertoimia, että itsekin olen siirtynyt sinne. Siis kuka tollo ei ota niitä Tampa Bay kahden kertoimella kiinni?!?