IhanJuniori
Junioripelaaja
Joo 3/4. Pelicans pääsi kyllä yllättään, mutta plussan puolelle jäätiin siitä huolimatta.Täytyy myöntää, äijä aikas hyvin hajulla!
Joo 3/4. Pelicans pääsi kyllä yllättään, mutta plussan puolelle jäätiin siitä huolimatta.Täytyy myöntää, äijä aikas hyvin hajulla!
Oilers joku 5 luokkaa ja Ipalla 1.5Paljon oli tänään Oilers-Ilves matsis kertoimet?
KalPa voittanut kauden kaikki kotiottelunsa, joten taidan laittaa itekin panoksen. JINXKun toi eilinen huumori veto osu niin täytyy jatkaa tällä huumori osastolla ja pelata tulosvetoa.
katso liitettä 3285
Hyvä huomio. Itse otin koko kierroksen kotivoitot kiinni kanssa.Hyviä kotivoitto kertoimia tarjolla.
katso liitettä 3293
Pelsut on saanut hyvän Flown päälle. Tepsin vieraspelit ollut heikkoja, Sport taasen kotona hiekottaa ihan kuka sattuu tuleen vastaan.Hyviä hakuja kotoivoitois. Mut onko tps ajatus jo salettii huomisessa? entäpä lukko? Häviiäkö
Mä ottaisin varmaan itse KooKoon.Mitä pidätte parhaana pelikohteena noista kotivoitoista?Hieman yllättävästi ku hieman teki kerroinvertailua oli Kärpät parempi pelikohde ku kotijoukkue KooKoo.
Johtuen noinkin korkeista kertoimista pidän KooKoo:ta ja JYP:iä parhaina.Mitä pidätte parhaana pelikohteena noista kotivoitoista?Hieman yllättävästi ku hieman teki kerroinvertailua oli Kärpät parempi pelikohde ku kotijoukkue KooKoo.
NHL tarjoaa niin mukavia kertoimia, että itsekin olen siirtynyt sinne. Siis kuka tollo ei ota niitä Tampa Bay kahden kertoimella kiinni?!?Liiga on nii vaikee veikattava että ite lopettanu pitkävedon kokonaa koska aina menee yks väärin pela yhen tai kuus kohdetta
Täyden pelien kierroksella.Joka vuos tulee se ristikierros. Tietäs vaan koska!