Jyppi ehdottomasti paras haku!!
jaa tunteet pois vedonlyönnistäJaa. Mä ainakin pelaan Tapparaa. Varma vierasvoitto.
Ehkä parhain vinkki minkä voi vedonlyöntiin saada.jaa tunteet pois vedonlyönnistä
jaa tunteet pois vedonlyönnistä
Jep! Silti tapsut ei mun lapulle tu ikinä raksittua! Tulee mieleen 2000luvun alku ja keskivaihe ja... ja kui monta leijona pulloo hävisin paikallispeleistäEhkä parhain vinkki minkä voi vedonlyöntiin saada.
Tappara on ollut jo vuosia vedonlyöntikiellossa.Jep! Silti tapsut ei mun lapulle tu ikinä raksittua! Tulee mieleen 2000luvun alku ja keskivaihe ja... ja kui monta leijona pulloo hävisin paikallispeleistä
Se minkä olen vedonlyönnistä oppinut niin ainut varma mikä vedonlyönnis on epävarma.Sen takia pidä noit varmoja huudella ettei joku ota tosissaan varmoja voittajia.Jaa. Mä ainakin pelaan Tapparaa. Varma vierasvoitto.
Niin itse näen tuon JYP - Tappara pelin vähän niin, että joko siellä on molemmilla pelattava kerroin tai sitten ei kummallakaan.Porukka ei ymmärrä että tuo varma voitto oli vaan heitto. Mä uskon, että Tappara voittaa ja kerroin 1.88 on erittäin pelattava. Tässä ei ole tunteilla mitään tekemistä vaan tarkkaa analyysiä joukkueista, voimasuhteista.
Tappara pääsi CHL:ssä jatkoon, he voivat nyt hetkeksi keskittyä liigaan ja tarvitsevat pisteitä. Rauhala takasin, löysäily loppui ja toi joukkue näyttää mihin pystyy ja alkaa nousemaan sarjataulukossa ylöspäin. Jypin puolustus vuotaa liikaa ja Tappara taas on saanut sitä hiottua kuntoon.
Tossa kertoimessa ei o yhtään mitää pelatattavaa.Porukka ei ymmärrä että tuo varma voitto oli vaan heitto. Mä uskon, että Tappara voittaa ja kerroin 1.88 on erittäin pelattava. Tässä ei ole tunteilla mitään tekemistä vaan tarkkaa analyysiä joukkueista, voimasuhteista.
Tappara pääsi CHL:ssä jatkoon, he voivat nyt hetkeksi keskittyä liigaan ja tarvitsevat pisteitä. Rauhala takasin, löysäily loppui ja toi joukkue näyttää mihin pystyy ja alkaa nousemaan sarjataulukossa ylöspäin. Jypin puolustus vuotaa liikaa ja Tappara taas on saanut sitä hiottua kuntoon.
Liiga on nii vaikee veikattava että ite lopettanu pitkävedon kokonaa koska aina menee yks väärin pela yhen tai kuus kohdetta
Niinkuin tuolla ylempänä kirjoitit. Jos vedonlyöntiä haluaa voitollisesti harrastaa on single kohteet oikeastaan ainut tapa tehdä se. Sekin on ihan puhdasta ylikertointen etsimistä eikä siinä ole tilaa "musta tuntuu" vedoille.Voittojen lunastus on aina hienoa, ei pelkästään voittamisen tunteen takia, mutta myös oivaltamisen oikeiden asioiden suhteen.
Usein kuitenkin ihmisillä on tarvetta esitellä voittoja, tappioiden sijaan, eikä siinä mitään mutta valitettavasti armottoman vedonlyöntimarkkinan voittaminen ei onnistu pikavoittomentaliteetilla.