Luchs
Luottopelaaja
Vakiduunis oon juu, oliko vääränlainen kysymys?
Ei ollut kun ihan aiheellinen ja otsikon mukainen kysymys.
Ei kannata isommin välittää, tällaista se meno on täällä joskus.
Vakiduunis oon juu, oliko vääränlainen kysymys?
Saapi tokkiinsa. Me setämiehet vain intouduttiin vitsailemaan.Onkse niin et täällä ei saa puhua muutako Ilveksen peleistä täs vihjeketjus?
No Pakariben toimitti nopeesti.HIFKiin ei voi pieni poikanen luottaa, se suuren loven kukkaroon ohueen tuottaa.
Siitäkin huolimatta:
Jori Lehterä yli 1,5 pistettä 10 € x 2.55
Iiro Pakarinen maali 10 € x 2.46
Kristian Vesalainen maali 10 € x 2.75
Nyt riittäisi, jos Vesalainen tekisi tyhjiin ja Lehterä syöttäis. Saa toki tehdä muutenkin.No Pakariben toimitti nopeesti.
Itse en ole TODELLAKAAN mikään asiantuntija näissä veto asioissa, mutta eikös järkevämpi olisi 1.9 - 2.0En millään saa omia todennäköisyyksiä ihan näin.
katso liitettä 10527
Ilveslaseilla 52/48, muuten 50/50Itse en ole TODELLAKAAN mikään asiantuntija näissä veto asioissa, mutta eikös järkevämpi olisi 1.9 - 2.0
Annan ilman laseja 52/48 aina kotijoukkueelle. On sillä kuitenkin vähän väliä peluutus ja aloitus edun merkeissä.Ilveslaseilla 52/48, muuten 50/50
Tappara pelasi tiukan CHL-pelin toissapäivänä, Ilves lepuutti avainpelaajiaan tiistaina. Lepoetu on Ilveksellä selkeästi.Annan ilman laseja 52/48 aina kotijoukkueelle. On sillä kuitenkin vähän väliä peluutus ja aloitus edun merkeissä.
Ei tässä tuu lepoetu näyttelee mitään osaa. Eriasia jos Tappara ois matkustanut.Tappara pelasi tiukan CHL-pelin toissapäivänä, Ilves lepuutti avainpelaajiaan tiistaina. Lepoetu on Ilveksellä selkeästi.
Tottakai se vähän tulee, Ilveksen kärki pelannut viikko sitten viimeksi.Ei tässä tuu lepoetu näyttelee mitään osaa. Eriasia jos Tappara ois matkustanut.
Ei se lepo niin isoa vaikutusta tee. Eriasia kolhut tai tämmöset mut itse rasitus ei niin kova ole kun ei tarvii yöhön pelata ja matkata sit tuhansia kilsoja vaan kotihallissa pelattu ja tuleva ottelu samas hallis. Kotiinsa ovat päässeet yöksi nukkumaan.Tottakai se vähän tulee, Ilveksen kärki pelannut viikko sitten viimeksi.
Tatsi-etuTottakai se vähän tulee, Ilveksen kärki pelannut viikko sitten viimeksi.