Veikkaus- sekä vihjeketju

Toutain

Luottopelaaja
Tottakai se vähän tulee, Ilveksen kärki pelannut viikko sitten viimeksi.
Tappara pelasi tiukan CHL-pelin toissapäivänä, Ilves lepuutti avainpelaajiaan tiistaina. Lepoetu on Ilveksellä selkeästi.

Ei ole kyllä mitään etua tässä ottelussa. CHL-peli vielä kotihallissa ja yksi välipäivä. Joku voisi jopa väittää, että nyt kun Tapparalla kuitenkin on se lepopäivä, niin sillä on sopivalla rytmityksellä etu kauemmin huilanneeseen Ilvekseen, mutta mä en osta sitäkään yhtään. Asiaa käsiteltiin myös Koivulan vihjevideossa ja sanoi siinä, ettei laske tämän ottelun arvioihinsa minkäänlaista lepoetua.

pelikirja

Luottopelaaja
Ei ole kyllä mitään etua tässä ottelussa. CHL-peli vielä kotihallissa ja yksi välipäivä. Joku voisi jopa väittää, että nyt kun Tapparalla kuitenkin on se lepopäivä, niin sillä on sopivalla rytmityksellä etu kauemmin huilanneeseen Ilvekseen, mutta mä en osta sitäkään yhtään. Asiaa käsiteltiin myös Koivulan vihjevideossa ja sanoi siinä, ettei laske tämän ottelun arvioihinsa minkäänlaista lepoetua.
Se lepoetu tässä tapauksessa on niin mitätön ku huilipäivä alla ja ei matkustelua. En laskis suuntaan tai toiseen mitään arvoa asialle.

Kodytek88

Luottopelaaja
Nordicbetilla ja vastaavilla olisi Räsäsen maalille kerroin 7.00. Ei mikään maalilinko, mutta usein KalPassa pelatessaan osui Ilvestä vastaan. Pelaa myös ylivoimassa käsittääkseni neliön keskellä, mikä on Ilveksellä ollut aina akilleen kantapää.

Olen omat tilit noilta sivuilta poistanut vuosi sitten, mutta pelaisin ehdottomasti tämän kohteen, jos pystyisin. Coolbetilla ja Unipafilla nelosella alkavia kertoimia tälle.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Tää on Meskasen päivä, päivä joka muistetaan!

CutPaste_2024-10-18_15-29-56-283.jpg

Kodytek88

Luottopelaaja
Oli pakko pelata tuo Räsänen, Pafin heikoilla kertoimilla tosin. Eli 15 € x 4.20.

Panostan nuo voitot nyt HIFKin ykkösketjuun, vaikka jokin pään sisällä käskeekin olla luottamatta noihin.

Vesalainen ja Pakarinen maalit, Pakariselle lisäksi vähintään kaksi ja kolme. Lehterälle vähintään 2 pistettä ja vähintään kolme pistettä ja vielä Vesalaiselle ja Pakariselle vähintään kaksi pistettä.

Isoimmat panostukset näistä Lehterään ja kaksikon maaleihin.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Tekis mieli pelata tulosvetoa HPK - HIFK peliin.
Sellanen pienen pieni kutina, että edari tekee edarit ja häviää tänään HPK:lle.
Screenshot_2024-10-19-14-55-27-34_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Kodytek88

Luottopelaaja
Paljon oli aikaa pankin räjäyttämiseen, johon olisi riittänyt Pakarisen toinen. Eipä näitä vaan tällä kaudella näytä tulevan. Noh, 15 €:lla arviolta 100 € ulos on ihan hyvä.

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Moniveto on pelimuoto, joka yleensä näyttää erittäin karvaista persettä niillä tyhjiin tehdyillä 5- tai 6-numeroisen voiton mitätöivillä maaleilla. Minulla oli nytkin kolmen kuukauden rutikuiva putki näissä, mutta sitten kun alkaa kulkemaan, osumista tulee ihan hyvä mieli. Ihan ok saldo kahteen iltaan.

Liitteet

• veto.jpg
    veto.jpg
    46,1 KB · kertaa luettu: 105
  • veto.png
    veto.png
    33,4 KB · kertaa luettu: 106

Henry78

Luottopelaaja
Moniveto on pelimuoto, joka yleensä näyttää erittäin karvaista persettä niillä tyhjiin tehdyillä 5- tai 6-numeroisen voiton mitätöivillä maaleilla. Minulla oli nytkin kolmen kuukauden rutikuiva putki näissä, mutta sitten kun alkaa kulkemaan, osumista tulee ihan hyvä mieli. Ihan ok saldo kahteen iltaan.
Onnittelut. Itse pelaan lähinnä pelkkää monivetoa, tuossa saa jännätä kyllä mukavasti ja pettyä saatanan usein. Itellä tullut monivedosta rapiat 80K tänä vuonna, tarpeeksi kun hosuu niin kyllä se sitten joskus osuu!

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Onnittelut. Itse pelaan lähinnä pelkkää monivetoa, tuossa saa jännätä kyllä mukavasti ja pettyä saatanan usein. Itellä tullut monivedosta rapiat 80K tänä vuonna, tarpeeksi kun hosuu niin kyllä se sitten joskus osuu!
Kiitos. Juuri nuo pettymykset ovat monivedossa ilkeimpiä. Viime vuonna meni reilu sadan tonnin potti sivu suun Kärppien tehdessä minuutti ennen loppua 8-1 -maalin HPK:ta vastaan luonnollisestikin ihan huumorivihellyksellä tulleen ylivoiman aikana. 7-1 olisi tuonut koko bonuksellisen kiekkosuperin yksin kotiin, siitä sai muutamalla satasella kolme oikein "lohdutusta".

Henry78

Luottopelaaja
Kiitos. Juuri nuo pettymykset ovat monivedossa ilkeimpiä. Viime vuonna meni reilu sadan tonnin potti sivu suun Kärppien tehdessä minuutti ennen loppua 8-1 -maalin HPK:ta vastaan luonnollisestikin ihan huumorivihellyksellä tulleen ylivoiman aikana. 7-1 olisi tuonut koko bonuksellisen kiekkosuperin yksin kotiin, siitä sai muutamalla satasella kolme oikein "lohdutusta".
Aika usein näissä piireissä kuulee lauseen" taas vittu yhdestä maalista kiinni" :)

No, kunhan pelaaminen pysyy rajoissa niin tuohan nuo helvetisti lisäjännitystä arkeen!

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
No, kunhan pelaaminen pysyy rajoissa niin tuohan nuo helvetisti lisäjännitystä arkeen!
Kymmenen vuoden tilastoinnilla monivedon palautus on ollut 108,87%. Pitkällä aikavälillä nämä swingit suuntaan tai toiseen aina tasoittuvat, vaikka illalla pelien jälkeen on ollut ties minkä kokoinen mopo otsassa. :)