El Reino
Tähtipelaaja
Vs: Veli-Matti Vittasmäki
Kukahan Vittasmäen panosta on tuolla tavoin vähätellyt? Itse olen tulkinnut kommentit enemmänkin päinvastoin niin, että ollaan huolissaan siitä, että kuinka näin kovan pelaajan panos kyetään korvaamaan.
Vittasmäki oli Ilveksessä pari vuotta alakerran kivijalka ja korvaaminen tulee olemaan äärettömän vaikeaa.
Hepulina16 sanoi:Mansesteri sanoi:Itse uskaltaisin jo väittää, että pelaa ittensä Pariisin koneeseen.
Helposti, eikä ollut uutena tulokkaana mitään haparointia vaan varmaa ja hyvää pelaamista. Mutta kuten jotkut täällä tais jo mainita, että hän on "tusinatavaraa", "ei ylettömän erityinen" ja "korvattavissa", niin ihmettelen, mistä löytyy tällä hetkellä se liigapelaaja, jolla Vittasmäki voitaisiin korvata? Ei mistään!
Kukahan Vittasmäen panosta on tuolla tavoin vähätellyt? Itse olen tulkinnut kommentit enemmänkin päinvastoin niin, että ollaan huolissaan siitä, että kuinka näin kovan pelaajan panos kyetään korvaamaan.
Vittasmäki oli Ilveksessä pari vuotta alakerran kivijalka ja korvaaminen tulee olemaan äärettömän vaikeaa.